قیمت سازه ال اس اف چگونه محاسبه می شود ؟ امروزه برای ساخت ویلا از چند روش استفاده می کنند که استاندارد های لازم (شهرداری، نظام مهندسی، وزارت مسکن و شهر سازی) را داشته باشند ما شما رو با انواع روش های ساخت ویلا آشنا می کنیم. و هزینه های که برای ساخت آن وجود دارد را مورد بررسی قرار داده تا شما از روش ساخت مناسب برای خانه خود انتخاب کنید و از بهترین روش برای ساخت ویلا استفاده کنید.

هزینه و قیمت ساخت سازه ال اس اف lsf

قیمت هر متر مربع سازه ال اس اف

سازه ال اس اف lsf سازه ای پیش ساخته و سبک است که بر اساس طرح معماری ساختمان، در کارخانه تولید شده و سپس در محل ساختمان با استفاده ازنقشه تولیدی مونتاژ و نصب می گردد. قیمت سازه ال اس اف به عوامل مختلف بستگی دارد اما قیمت میانگین اسکلت سازه می توانید با تماس به کارشناس تسکو سازه از قیمت دقیق اسکلت سازه مطلع شوید.
قیمت سازه ال اس اف بر حسب قیمت روز ورق گالوانیزه می باشد اما همیشه یک قیمت نسبی برای سازه ال اس اف وجود دارد وآن هم بر حسب متر مربع سازه lsf می باشد. عواملی که در قیمت ال اس اف تاثیر می گذارند.

قیمت سازه ال اس اف به عوامل مختلف بستگی دارد اما قیمت میانگین اسکلت سازه حدود 2.800.000 الی 3.400.000 تومان می باشد شما می توانید با تماس به کارشناس تسکو سازه از قیمت دقیق اسکلت سازه مطلع شوید.
قیمت ال اس اف بر حسب قیمت روز ورق گالوانیزه می باشد اما همیشه یک قیمت نسبی برای سازه ال اس اف وجود دارد وآن هم بر حسب متر مربع سازه lsf می باشد. عواملی که در قیمت سازه ال اس اف تاثیر می گذارند

قیمت سازه ال اس اف در گیلان

ساختن ویلا با سازه ال اس اف در گیلان بسیار پر طرفدار بوده و با توجه به این که سرعت ساخت اسکلت سازه ال اس اف بالا بوده استفاده از این سازه در شرایط آب و هوا که در شهر های شمالی وجود دارد بسیار مناسب می باشد و زمان کمتری برای اجرای کامل ویلا می برد ما هم به شما این اطمینان می دهیم ساخت ویلا با سازه ال اس اف در بیشتر مناطق بهتر از ساخت سنتی می باشد و قیمت سازه ال اس اف در گیلان با دیگر مناطق فرقی نمی کند و با همان قیمت اجرا می گردد.

ال اس اف در گیلان به دلیل این که بارندگی در شهر های شمالی بسیار بالا می باشد و دستمزد نیرو کار در این مناطق بالاتر است استفاده از این سازه با سرعتی که دارد بسیار مناسب است.

شما تصور کنید فونداسیون سازه را اجرا کردید و می خواهید اسکلت ساختمان بزنید اگر بتونی بسازید هم فونداسیون قویتری می خواهد و باید در چند مرحله اسکلت را بسازید تا خشک شود و حالا این را با سازه ال اس اف مقایسه کنید در طی 10 روز می توانید سازه خود را نصب کنید و نمای ساختمان را بزنید. 

قیمت ویلا با سازه ال اس اف چقدر می شود ؟

همیشه تمام مشتریان ما بر این باورند که قیمت ویلا با سازه ال اس اف ارزانتر تمام می شود و این که سازه ال اس اف بدرد ساخت ویلا نمی خورد اولین نکته که باید بگوییم این که سازه ال اس اف فقط 25 درصد هزینه کل ساخت ویلا را دربر می گیرد حالا چطور ممکن هست این سازه ارزانتر تمام شود با وجود این که بقیه مصالح ساخت با روش سنتی یکی می باشد.

 مورد بعدی که بعضی افراد از ساخت آن امتناع می کنند به این دلیل است که ساخت ویلا با ال اس اف را به پیمانکار هایی که فعالیت غیر تخصصی و غیر اصولی انجام می دهند آن هم به دلیل استفاده نکردن از استاندارد هایی که در این سازه استفاده می شود.
حال برای این که شما از قیمت ساخت ویلا با ال اس اف را بدانید می توانید هم از کارشناس ما مشاوره بگیرید و هم این که با انتخاب متریال استفاده در ساخت ویلا در مصالح مصرفی در بخش زیر از قیمت تقریبی خود اطلاع کسب کنید و به این توجه بفرمایید که مصالح مورد استفاده در ساخت ویلا بسیار متنوع می باشد و قیمت آن هم متغییر است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ال اس اف اسکلت سازه lsf

  • ضخامت ورق گالوانیزه اسکلت سازه ال اس اف lsf .
  • تعداد طبقات ساختمان در وزن سازه تاثیر گذار است.
  • طول دهانه و بار گذای به اسکلت سازه.
  • طراحی پلان معماری ساختمان.

مهم ترین ویژگی های سازه ال اس اف lsf

بهترین ویژگی سازه های ال اس اف نسبت به دیگر سازه ها بسیار زیاد است اما ویژگی هایی که در کشور ما بیشتر مورد توجه است برای این که با کاربرد سازه ال اس اف بیشتر آشنا شویم ویژگی این سازه را بدانیم و با این وجود نکات قابل توجهی دارد که به آن بارها و بارها اشاره کردیم دوباره آن را یادآوری میکنیم.

  • كاهش قیمت تمام شده در اسکلت سازه
  • تولید با سرعت بسیار بالا در اسکلت سازه
  • حمل نقل مصالح اسکلت ساختمان
  • افزایش طول عمر بالا
  • ضد زلزله بودن ساختمان
  • سبكی ومقاوم بودن اسکلت سازه مقاومت در برابر نیروی زلزله تا 8 ریشتر قابلیت بازیافت مصالح
  • نصب سریع آسان دقت بالا در اجرای جزئیات حمل ونقل اقتصادی
  • دقت بالا در اجرای جزئیات عایق بودن دیواره بیرونی عدم نیاز به قالب بندی
  • عدم قابلیت اشتعال مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و رطوبت دفترچه محاسبات اسکلت سازه

اسکلت فلزی یک محصول پایدار از نظر ابعادی است که رطوبت را جذب نمی‌کند، پوسیده نمی‌شود و کپک را در خود جای نمی‌دهد و خانه‌هایی با کیفیت بهتر و سالم‌تر به شما می‌دهد. با راه حل در طراحی و ساخت، هر طرح معماری را می توان در فولاد طراحی کرد.

سازه lsf با توجه به این که با دقت بالایی در کارخانه تولید می شوند و نتیجه نهایی دیوارهای صاف، گوشه‌های مربعی و یک پوشش عالی را برای دیواره داخلی امکان‌پذیر می‌سازد. پایداری فولاد به این معنی است که هیچ گونه مشکل انقباض یا انبساط مرتبط با تغییرات رطوبت وجود ندارد.

ایمن، بادوام و پایدار

اسکلت فولادی سبک 100% قابل بازیافت است و برای مقاومت در برابر زمان طراحی شده است. اسکلت فلزی به طور گسترده برای ظرفیت مقاومت در برابر زلزله تا 9 ریشتر آزمایش شده است از آنجایی که فولاد نیازی به درمان با نگهدارنده های شیمیایی ندارد و گازها منتشر نمی کند، برای افرادی که در اطراف آن زندگی می کنند ایمن تر هستند.

سرعت ساخت بالا در تمام مراحل

هنگامی که قاب‌های فولادی سبک از کارخانه خارج می‌شوند، به صورت پک لیبل شده و در محل نصب به راحتی طبق نقشه مونتاژ و نصب می شود.

قطعات تولید شده شماره گذاری شده  تا روند مونتاژ آنها تا حد امکان آسان شود. قاب های پیش ساخته بسیار سبک هستند و به افراد یا تجهیزات کمتری نیاز دارند تا در جای خود قرار گیرند و بسیار دقیق هستند که باعث کاهش زمان در نصب می شود. قاب ها رطوبت را جذب نمی کنند، بنابراین هیچ تاخیری در انتظار خشک شدن قاب ها وجود ندارد. مسیر لوله تاسیسات و برق از قبل سوراخ شده اند، بنابراین پیمانکار نیز می توانند خیلی سریعتر کار خود را انجام دهد.

وزن سبک مصالح در ساختمان پیش ساخته

ال اس اف تا 70 درصد سبکتر از مصالح سنتی است که ساخت و ساز را سریعتر می کند. و نیاز به ماشین آلات سنگین ندارد و آن را به یک راه حل ایده آل برای مکان های دشوار تبدیل کرده است. سبک بودن اسکلت فلزی به این معنی است که قاب ها را می توان به راحتی با استفاده از نیروی انسانی کمتر و کاهش هزینه کار در جای خود جابجا کرد.

Rate this post

امکان ارسال نظر وجود ندارد!