"هزینه

ویلا پیش ساخته بر خلاف تصور خیلی از مشتریان به نگاه یک ویلا که با کانکس ساخته شده است در صورتی که این ویلا ها با کانکس آهنی بسیار متفاوت میباشد ما در این مقاله بصورت کامل در مورد ویلای پیش ساخته صحبت کرده و برایتان بازگو می کنیم که انواع ویلا پیش ساخته در ایران به چه صورت می باشد پس چند دقیقه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و بیشتر با سازه پیش ساخته که در کارخانه تولید میشود و در محل پروژه نصب میشود آشنا شوید.

ویلای پیش ساخته چیست؟

اگر شما هم به دنبال داشتن یک خانه‌ هستید و حوصله دردسر ساخت و ساز آن را ندارید و از طرفی می خواهید در کم ترین زمان ممکن آن را داشته باشید، ویلا پیش ساخته (Prefab villa) یکی از بهترین گزینه ‌هایی است که ما به شما پیشنهاد می ‌دهیم. در این بخش به بررسی ویلای پیش ساخته و خصوصیات آن می پردازیم.

ویلای پیش ساخته، یک خانه است که از قبل تولید شده است، به این معنی که در کارخانه مونتاژ شده و سپس به محلی که قرار است نصب شود، منتقل می ‌شود. در مقایسه با ساخت یا بازسازی خانه ‌های ساخته ‌شده به شیوه سنتی، ویلای پیش ساخته به شما این امکان را می ‌دهد تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، به سرعت یک خانه شیک و مناسب خودتان دسترسی داشته باشید.

از قبل آماده بودن، تنها ویژگی ویلا پیش ساخته مدرن نیست؛ خانه‌های پیش ‌ساخته یک گزینه‌ پرطرفدار هستند زیرا تولید آن ها در کارخانه و با تکنولوژی‌ های پیشرفته انجام می ‌شوند و در هنگام بهره‌ برداری نیز هزینه ‌های مصرف انرژی کم تری دارند. همچنین، خانه ‌های پیش‌ ساخته به طور کلی، در مقایسه با خانه‌ هایی که به طور مستقیم در محل، ساخته می ‌شوند، پایدارتر محسوب می ‌شوند.

طرح نمونه ویلا پیش ساخته دارای انعطاف ‌پذیری بسیار زیادی است؛ شما می ‌توانید با انتخاب یکی از پلان ‌های اولیه، ویلای پیش ساخته خود را طراحی کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌ دهد تا در انتخاب دکوراسیون داخلی خانه، آزاد باشید.

به طور خلاصه، ویلا پیش ساخته کوچک، متوسط و بزرگ یک انتخاب عالی برای کسانی است که دوست دارند در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، به سرعت یک خانه رویایی بسازند. برای استعلام قیمت و خرید ویلا پیش ساخته خود حتماً با شرکت تسکو سازه تماس بگیرید.

خرید ویلا پیش ساخته

اگر به دنبال خرید یک خانه سریع و ساده و در عین حال مدرن هستید، یک ویلا پیش ساخته سبک ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. در این صفحه، اطلاعات لازم برای خرید یک ویلا پیش ساخته زیبا را به شما ارائه خواهیم داد.

قبل از خرید ویلا پیش ساخته جدید یا ویلا چوبی، ابتدا باید متوجه شوید چه نوع خانه ‌ای می ‌خواهید و از کدام شرکت سازنده آن را خریداری کنید. بررسی و مقایسه قیمت فروش ویلا پیش ساخته در شرکت‌ های مختلف، شما را قادر به پیدا کردن بهترین قیمت خواهد کرد.

یکی از مزیت‌ های خرید اینترنتی ویلا پیش ساخته، سرعت ساخت آن است. خانه شما در کارخانه، ساخته می ‌شود و پس از تولید به مقصد نهایی منتقل می ‌شود و در زمانی کوتاه ‌تر نسبت به ساخت خانه در محل احداث، ساخته می ‌شود. این موضوع به شما این امکان را می‌ دهد تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، در خانه خود از زندگی لذت ببرید.

ویلا پیش ساخته در زمینه‌ مصرف انرژی نیز قابلیت بهینه ‌سازی بالایی دارد؛ به عبارت دیگر، کاهش مصرف انرژی موجب کاهش مخارج خانه شما در طولانی مدت خواهد شد. طراحی پلان ویلا یک نکته حائز اهمیت در کاهش مصرف انرژی محسوب می شود.

از ویژگی های مثبت خرید ویلا پیش ساخته از تسکو سازه این است که شرکت ما، به کیفیت کار اهمیت زیادی می دهد و ضمانت خوبی نیز به شما ارائه می دهد. در کل، خرید ویلا پیش ساخته می‌ تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که به دنبال سرعت و راحتی در ساخت یک خانه هستند. اگر شما هم به دنبال خرید یک ویلا پیش ساخته ارزان هستید، ما در شرکت تسکو سازه با افتخار در خدمت شما هستیم.

قیمت ویلا پیش ساخته

در این بخش با معرفی و تحلیل قیمت‌ های ویلا‌های پیش‌ ساخته (villa)، شما را با عوامل مختلفی که بر قیمت این سازه تاثیر دارند، آشنا می کنیم و تا حدی به شما کمک می کنیم که بتوانید هزینه‌ ساخت خانه‌ خود را به صورت منطقی و منطبق با هزینه‌ واقعی برآورد کنید. عوامل موثر بر قیمت ویلا پیش ساخته عبارت هستند از:

  1. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ویلا های پیش ‌ساخته سبک، تعداد و اندازه اتاق ها و فضای استفاده شده است. به عنوان مثال در ساخت ویلا هایی که از ساختار باز پیروی می کنند، یعنی اضافه بنا ساختمان دارند به طور معمول باید قیمت بالاتری را بپردازید.
  2. عامل دیگر تاثیر گذار در هزینه ساخت، شرکت تولید کننده است. در صورتی که هزینه‌ ساخت بالا باشد، هزینه‌ فروش نیز افزایش می‌ یابد و این موضوع باعث می ‌شود تا قیمت این نوع ساختمان‌ها در شهرها و مناطق مختلف متفاوت باشد.
  3.  سطح کیفیت و اعتبار سازندگان، دیگر عنصر دخیل در قیمت سازه ال اس اف است.
  4.  عامل دیگری که مستقیما بر قیمت این نوع سازه سبک تاثیر می گذارد، نوع مواد اولیه ای است که برای ساخت آن ویلا استفاده شده است.
  5. نوع تجهیزات، امکانات و دکوراسیون داخلی، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت ویلاهای پیش ساخته هستند. به عنوان مثال، سیستم ‌های هوشمند ، سیستم تهویه مطبوع یا کف پوش مواردی هستند که باید تاثیر آن ها در قیمت را در نظر گرفت.
  6. هزینه‌ حمل و نقل و موقعیت ویلای پیش‌ساخته یا خانه چوبی نیز می ‌تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد.

در نهایت، باید بگوییم که قیمت ویلا پیش ساخته آماده به بسیاری از عوامل وابسته است، که لیستی از عوامل مهم و اساسی آن در بالا ذکر شد. شما می ‌توانید برای خرید ویلا پیش ساخته همین حالا با کارشناسان تسکو سازه تماس حاصل فرمایید و از قیمت سازه ای که مدنظر دارید، مطلع شوید.

اگر قصد خرید ویلا پیش ساخته را دارید بخوانید

قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که شرکتی که از بین سازندگان ویلاهای پیش ساخته یا خانه های پیش ساخته که خانه شما را تولید می کنند، انتخاب کرده اید، باید به خوبی تثبیت شده باشد و باید از جدیدترین سیستم های تولید تکنولوژی و تیم های متخصص خوب در این زمینه برخوردار باشد. شما باید اسکلت و متریالی که مصرف می کند را بررسی کنید که از مصالح مورد نظر استفاده میکند.
قبل از سفارش باید مدل ویلای پیش ساخته ای که فکر می کنید مناسب شماست را به دقت در نظر بگیرید و محصولات شرکتی که انتخاب کرده اید را به دقت بررسی کنید. باید سیستم های عایق، مقاومت در برابر زلزله، کیفیت مواد به کار رفته در تولید آن ها، غیر قابل اشتعال بودن را بررسی کنید.

خانه های پیش ساخته دارای اسکلت با نما های مختلف هستند حالا این اسکلت از چه مترالی استفاده شده است با هم فرق دارند و استفاده از عایق، درب و پنجره … در همه موارد با هم فرقی ندارند و یکسان است و نکته خیلی مهم در این ها قابل حمل بودن و استاندارد بودن این مدل از ساختمان ها است. همچنین اگر قصد ساخت سازه سبک روی پشت بام را دارید می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سیستم گرمایش و سرمایش ویلای پیش ساخته

در ویلا های پیش ساخته یکی از مهم ترین عوامل رفاه و آسایش، سیستم گرمایش و سرمایش است. یک سیستم گرمایش و سرمایش کامل و بهینه، می‌ تواند تأثیر فوق‌ العاده‌ای بر راحتی شما در طراحی ویلا داشته باشد.

در ویلای پیش ساخته جدید، ما از سیستم‌های مدرن و بهینه برای گرمایش و سرمایش استفاده می‌کنیم. این سیستم‌ها شامل دو نوع گرمایش و سرمایش هستند:

  1. گرمایش و سرمایش هوشمند : گرمایش و سرمایش هوشمند، با هوشمندی خود، به شما این امکان را می‌دهد که در تمامی فصول سال، دمای مناسبی را در ویلا داشته باشید. این سیستم، با استفاده از سنسور‌های متعدد، دمای داخل و خارج ویلا را به صورت هوشمند کنترل می‌ کند و دمای مناسب را در ویلا حفظ می ‌کند.
  2. گرمایش و سرمایش دستی: گرمایش و سرمایش دستی نیز، با استفاده از رادیاتورهای مدرن و بهینه، به شما این امکان را می ‌دهد که در فصول سرد سال، دمای مناسبی در ویلا داشته باشید.

در کل، سیستم گرمایش و سرمایش ویلای پیش ساخته، با استفاده از تکنولوژی ‌های مدرن و بهینه، به شما این امکان را می‌ دهد که در تمامی فصول سال، دمای مناسبی در ویلا داشته باشید و این سیستم ها می توانند راحتی لازم را برای زندگی در ویلا به شما ارائه کنند.

انواع ویلا پیش ساخته

بیشتر مشتریان ویلا های پیش ساخته افرادی هستند که نمی توانند ساختمانی را در محل خود بنا کنند اولین اقدامی که انجام میدهند به سراغ ویلا پیش ساخته می روند و قافل از این که ویلا پیش ساخته که همان کانکس هستند اسکان موقت می باشد و برای یک زندگی دایم نمی باشد و نسبت به سازه ال اس اف بسیار متفاوت می باشد. شما برای ویلا خود که مجوز ساخت ندارید می توانید از سازه پیش ساخته استفاده کنید چون دیگر نیاز به تخریب ندارد و قابل جابجایی باشد ما به شما دو پکیج ویلا پیش ساخته را اریه می دهیم که ویلا کوچک که به هر جا می خواهید انتقال دهید. سریع ترین روش ساخت ویلا را نیز شرکت تسکو سازه ارائه می دهد.

  1. ویلا پیش ساخته ال اس اف
  2. ویلا پیش ساخته چوبی
  3. ویلا پیش ساخته فلزی
  4. کانکس پیش ساخته
  5. ویلا پیش ساخته بتونی

کانکس پیش ساخته  Π ال اس اف  Π ویلا چوبی  Π ویلا بتونی  Π ویلا فلزی

ویلا پیش ساخته آن هم به دلیل استفاده از متریال پیش ساخته و اسکلت پیش ساخته (تولید اسکلت طبق استاندارد ها در کارخانه های مخصوص از جمله کارخانه تولید سازه ال اس اف) ساخت ویلا در هر دو صورت با متریال پیش ساخته بوده، این به این معناست که متریال آن از قبل بر طبق پلان طراحی شده در کارخانه اماده می گردد و به محل پروژه انتقال داده میشود در همان مکان مونتاژ و نصب میگردد.

البته سازه های پیش ساخته دیگر هم در کشور ما وجود دارد مانند سازه های پیش ساخته بتونی و یا فلزی اما از این سازه ها کمتر استفاده میگردد شاید بتوان گفت سهم این سازه در بازار 5 درصد باشد این نشان می دهد که نه تنها استقبالی از آن نشده است بلکه استاندارد های پیش ساخته در آن رعایت نشده است.

ویلا پیش ساخته ال اس اف

سيستم سازه ال اس اف (LSF) يكي از مناسب ترين سيستم اسکلت سازه پیش ساخته است كه امروزه در جهان مورد استفاده قرار می گيرد و می توان گفت از پیشرفته ترین و تنها سازه پیش ساخته مورد تاییید نظام مهندسی و شهر سازی می باشد و ما در این مقاله شما رو با این سازه و تفاوت آن با کانکس یا همان ویلا پیش ساخته میکنیم.

اصلي ترين عامل در سازه فلزی سبک، مقاطع فولادی جدار نازک مقاطع فلزی سرد نورد شده ای مي باشد که با شکل دهی رول فرمینگ که با استفاده از ورق گالوانیزه فولادی نورد داده می شود و اسکلت سازه ساخته می شود. توليد مقاطع در حجم بسيار بالا و با كيفيت، يكنواخت انجام گيرد. مقاطع فولادی ال اس اف سبک بوده و به راحتي قابل حمل مي باشند. بخشهاي مختلف ساختمان را به راحتی مي تواند بااين مقاطع مونتاژ نمود. اين عوامل باعث ميگردد كه عمليات ساخت با اين سيستم بسيار سريع باشد.

مزایای ویلا پیش ساخته ال اس اف LSF

اغلب مصالح مورد استفاده در سيستم سازه های ال اس اف قابل بازيافت بوده و 99 درصد مصالح پرتی كه در طول ساخت سيستم ايجاد ميگردد، قابل بازيافت می باشد. مقاطع فولادی جدار نازک مقاطع بسيار مقاومی در مقابل خوردگی، كج شدگی و ايجاد ترک مي باشند.

سازه ال اس اف بیشترین سهم سازه پیش ساخته را در دنیا دارد این به دلیل داشتن مزایایی که این سازه نسبت به دیگر سازه ها داراست و استاندارد ها و آیین نامه ها در آن رعایت شده است. سازه سبک ال اس اف از کشور کانادا تکنولوژی آن وارد شده است. سازه ال اس اف یکی از مقاوم ترین و سبک ترین سازه پیش ساخته در دنیا بوده و این سیستم در ایران هم با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است که در تمام نقاط ایران از آن برای ویلا سازی استفاده می شود. تسکو سازه دارای نمایندگی سازه ال اس اف در شیراز نیز است و شما می توانید سازه ال اس اف را در شیراز از تسکو سازه دریافت کنید.

سازه ال اس اف با توجه به مقاطع که دارد و نوع استراکچر آن ضد زلزله بوده و وزن این سازه نسبت به سازه های دیگر بسیار سبک هست به طوری که نسبت به سازه فلزی 40 % و نسبت به سازه بتونی 60 % سبکتر هست و این از مزایای این سازه در برابر زلزله هست سازه ال اس اف از مقاطع فلزی سرد نورد شده است که با استفاده از ورقهای فولادی گالوانیزه نازک رول فرم داده می شوند.

کاربرد ال اس اف

سازه پیش ساخته کاربرد های بسیار زیادی دارد اما بیشترین کاربردی که در کشور ما دارد به شرح زیر است :

  • ویلایی ، دوبلکس ، سوبلکس
  • مسکونی و اداری تجاری
  • سوله نیمه صنعتی تا ارتفاع 6 متر
  • ساختمان چند طبقه تا 4 طبقه
  • شهرک مسکونی

ویلا پیش ساخته چوبی

ویلای چوبی از سال ها پیش تا به امروز با ما بوده و هر روز ساخت این ویلا ها پیشرفته تر و صنعتی تر می شود حال با این وجود ساخت ویلا با استفاده از چوب علاقه مندان خاص خود را دارد شاید بیشترین علت این علاقه مندی طبیعت گرایی و حس آرامش و زیبایی منحصر به فردی که این ساختمان ها به همراه دارد.

در زمینه ساخت ویلا چوبی به صورت نیمه پیش ساخته پیشرفت های بسیار زیادی در کشور ما صورت گرفته که نیاز به واردات محصولات پیش ساخته نبوده البته تکنولوژی ان از کشورهای صنعتی آمده است و بخشی از محصولات مانند چوب از کشور روسیه تامین می شود فقط فناوری آن در کشور ما صورت می گیرد.

تخصص نصب ویلا به صورت گردبینه که در کشور ما بسیار محدود اجرا شده است در حال حاظر در کشور ما زیاد نبوده و این تخصص به صورت کاملا تجربی بوده و تکنولوژی آن در کشور ما به صورت صنعتی وجود ندارد و می توان گفت هیچ شرکتی از این نوع سازه استفاده نمی کند شاید به دلیل هزینه آن باشد شایدم به خاطر نداشتن تخصص لازم برای اجرا و وارد کردن نوع چوب آن باشد به هر حال شرکت تسکو سازه اقدام به اجرا این سازه در کشور ما کرده است.

ما این افتخار را داریم برای مشتریان خاص خود از این سازه برای تمام نقاط کشور اجرا کنیم محدودیت هایی در اجرا این سازه وجود دارد که با پیشرفت صنعت چوب و ساختمان دگر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد ما در این مقاله نمونه هایی از ویلای چوبی به صورت گردبینه را برای شما نشان می دهیم.

مزایای ویلا پیش ساخته چوبی

  • سبک سازی و مقاومت بالا در مقابل زلزله
  • سرعت در ساخت و بازگشت سریع سرمایه
  • عایق بندی و کاهش چشمگیر مصرف انرژی
  • عمر طولانی سازه
  • کاهش پرت مصالح ساختمانی
  • صنعتی سازی و افزایش کنترل کیفیت در کارخانه
  • استفاده از نیروی کار حرفه ای
  • کاهش آلودگی محیط زیست
  • افزایش ایمنی کار
  • زیبایی و سازگاری با شرایط مختلف آب و هوا
  • کاهش اثرات منفی الکترومغناطیس بر انسان

بطور کلی ویلا های چوبی به علت خاصیت خود چوب و مدل چیدمان آن بر روی هم در برابر زلزله دچار لغزش کمتری شده وبرای مناطق زلزله خیز بهترین سیستم به حساب می آید. سازه های چوبی در اکثر کشورهای دنیا در مناطق زلزله خیز برای ساخت ساختمان های کم طبقه استفاده می شود. در کشور امریکا بیش از ۸۰% ساختمان ها بوسیله چوب ساخته شده اند.

در استانداردهای خانه های چوبی یک ساختمان مستحکم به سازه ای گفته می شود که پس از وقوع زلزله مطمئن و سالم بماند و قابل بهره برداری و زندگی باشد در صورتیکه در سازه های فولادی و بتنی منظور از ساختمان مستحکم خانه ای است که در هنگام وقوع زلزله صدمات جانی آن به حداقل برسد ولی صدمات مالی و بهره برداری آن قابل تعیین نمی باشد.

زمین لرزه های فراوانی که در نقاط مختلف جهان روی داده، نشان دهنده این است که خانه های با اسکلت چوبی مقاومت بسیار بالایی در برابر زمین لرزه دارند و این به دلیل یکپارچه بودن و در راستای تکان های زلزله حرکت میکند و تخریبی به ساختمان وارد نمی شود.

از دیگر ویژگی ویلا های چوبی عایق حرارتی بالایی که دارد به طوری که در مناطق سردسیر که دارای زمستان های طولانی است و اغلب دمای هوا زیر صفر می باشد ساختمان های چوبی به عنوان بهترین گزینه معرفی می شوند.

ویلا پیش ساخته فلزی

یکی از مواردی که اطلاعاتی در مورد کیفیت شرکت و محصولات آن می دهد و می توانید به آن توجه کنید گواهینامه های شرکت است. اگر شرکتی که انتخاب می کنید دارای گواهینامه ISO داشته باشد، تضمین کیفیت محصولاتش و همچنین پشتیبانی پس از فروش را به شما نشان می دهد.
پشتیبانی پس از فروش برای شما موضوع مهمی است تا در هنگام استفاده از ویلاها و خانه های پیش ساخته خود برای هر مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید راه حلی بیابید و مشکل خود را به راحتی و به سرعت حل کنید.
سازه های پیش ساخته می توانند در برابر حرارت و صدا بسیار عایق باشند. باید مطمئن شوید که مواد عایق خانه پیش ساخته یا ویلای پیش ساخته شما مقاوم در برابر آتش، بادوام و مطابق با استانداردها باشد. ما در هر مرحله از تولید محصولات خود سیستم کنترل کیفیت را اعمال می کنیم و انجام می دهیم. تولید ما در استانداردهای بین المللی iso انجام می شود.

کانکس پیش ساخته

از کانکس نه تنها برای نگهبانی و تجهیز کارگاه استفاده میکنند برای ویلا هم مورد استفاده قرار میگیرد کانکس ویلا برای افرادی که در باغ و ویلای خود مجوز ساخت بنا را  نداشته و مجبور به سازه ویلایی کوچک برای حمل و نقل استفاده میکنند وزن این ویلاها بسیار کمتر بوده و قابل حمل می باشد. متراژ این نوع سازه پیش ساخته از ۱۵ الی ۶۰ متر مربع می باشد.که هم کم هزینه بوده و سریع ساخته و حمل نقل می شود.

مجوز ویلای پیش ساخته

در این بخش قصد داریم شما را با تمامی جوانب مجوز ویلای پیش ساخته آشنا کنیم تا بتوانید نسبت به ساخت و مدت زمانی اخد آن ها طول می کشد آگاه شوید. در صورتی که ساخت یک طبقه روی پشت بام را نیز در سر دارید می توانید به این مطلب مراجعه کنید. دو موضوع عمده ‌ای که بر مجوز ویلا تاثیر می‌گذارند شامل موارد زیر هستند:

  1. حداقل متراژ زمین های لازم برای داشتن ویلا
  2. شرایط محیطی محل ساخت پیش‌ساخته‌ها

به طور کلی، هر یک از شهرستان‌ ها به شکل ویژه ‌ای اقدام به صدور پروانه ساخت و خدمات پیش ساخته می‌نماید. چنانچه شما قصد ساخت و ساز ویلا پیش ساخته در منطقه‌ بومی دارید، معمولا همانند منازل دائم، باید از ساخت و ساز خود اطمینان حاصل نمایید و به شکل و نوع مناسب آن را طراحی کنید.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده، می‌توان نتیجه گرفت که برای داشتن ویلا پیش ساخته، لازم است که به محدودیت های ارگان هایی مثل شهرداری، دهداری و … و شرایط محیطی محل خود توجه کنید و پروانه ساخت ویلا را به شکل درست و منطبق با محیط دریافت کنید تا ساخت و نصب ویلا بدون دردسر انجام پذیرد.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید