ساخت ویلا مدرن یا سنتی

ساخت ویلا مدرن یا سنتی، اگر به دنبال ساخت ویلا مدرن یا سنتی هستید ممکن است بین این دو مدل از ساخت ویلا دچار شک هستید بهتون پیشنهاد میکنیم به دنبال چیزی باشید که نیاز شمارو براورده کرده و از ساخت آن لذت ببرید. یا اینکه متناسب با نیازهای خاص شما طراحی شده است، ممکن است در نقطه ای با ایده ساخت یک خانه مدرن در مقابل خانه های معاصر روبرو شوید. اما تفاوت این دو در چیست؟
یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد طراحی ساخت ویلا مدرن یا سنتی تفاوت در طراحی مدرن و سنتی باشد. از منظر بیرونی قابل درک است که چرا ممکن است کسی این دو سبک و انتخاب طراحی را با هم مخلوط کند. در حالی که مطمئناً شباهت های زیادی بین ساختن خانه های معاصر و ساختن خانه های مدرن وجود دارد مانند تمایل آنها به استفاده از پنجره های بزرگ ، سقف های مسطح ، کنسولی در تراس ها ، شکل طراحی و … اما موارد زیادی وجود دارد که این دو سبک محبوب را متمایز می کند.


برای شروع خانه های معاصر با جنبه های طراحی مربوط به نیمه دوم قرن بیستم مرتبط هستند در حالی که یک خانه مدرن دارای ریشه هایی است که سبک بین المللی دهه 1920 را نشان می دهد. بنابراین چه چیز دیگری این دو طراحی را منحصر به فرد می کند؟

 معماری ویلاهای مدرن و سنتی

در بالا ویلایی است که ما در ایجاد آن با معماری مدرن کمک کردیم. در مقایسه با ویلا زیر که بیشتر سنتی کار می کند خواهید دید که خانه مدرن متعادل تر و ساختار یافته تر است. از آنجا که خانه های معاصر محدودیت کمتری دارند و سبک های مختلفی را در بر می گیرند فرم آزاد بیشتری وجود دارد و معمار می تواند آزادی های هنری بیشتری در طراحی داشته باشد. این بدان معنا نیست که یک خانه با طراحی مدرن نمی تواند نوآور باشد اما معمولاً خانه های معاصر از نظر منحصر به فرد بودن شکل خود کمی بیشتر برجسته می شوند. شما همچنین شباهت هایی را در پنجره های بزرگ به کار رفته در هر طرح و همچنین سقف مسطح مشاهده خواهید کرد.

متریال ساخت ویلاها

تفاوت معماری بین ویلاهای مدرن و و سنتی همچنین تفاوت در مصالح مورد استفاده برای ایجاد سازه وجود دارد. خانه های مدرن اغلب با مصالح سنتی ساخته می شوند و از نظر ظاهری معمولی به نظر می رسند.
مصالح ساختمانی سنتی اغلب به صورت شیبدار هستند و در چند طبقه ساخته میشوند و گاهی اوقات می توانند بسیار متفاوت باشند.  چنین خانه ای ایده ال برای همه نیست. اگرچه داشتن خانه ای که با این سبک در تمام نقاط کشور با استفاده از مصالح سنتی و سازگار با محیط  ساخته شده است چیزی است که در حال افزایش است.

در گروه تسکو سازه ما تلاش بر این داریم تا هر ویلایی را که می سازیم سازگار با محیط زیست و کارآمد طبق نظر کارفرما باشد. طراحی ویلاها به این روش در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، ارزش ویلا را افزایش می دهد و اطمینان می دهیم که ما وظیفه خود را برای مشتریان انجام می دهیم.

 ویژگی ها و طراحی و دکوراسیون داخلی

بر خلاف نمای بیرونی، فضای داخلی بین دو سبک بیشتر متمایز شده است. فضای داخلی به احتمال زیاد جایی است که شما تصمیم می گیرید به طور طبیعی بیشتر به چه سبکی تمایل دارید.
در ساده ترین توضیح معاصر را می توان ترکیبی از مدرنیسم و ​​مینیمالیسم بدون تمرکز بر یک سبک واحد توصیف کرد. این ترکیبی از محبوب ترین روندهای طراحی در سراسر جهان است. از طرف دیگر طراحی مدرن بسیار متمایز است زیرا از خطوط واضح ، واضح ، رنگهای خنثی گرم و تعادل در طول طراحی برخوردار است.


در حالی که معاصر سبک های متفاوتی را در اتاق ها و قسمت های مختلف خانه ارائه می دهد طراحی مدرن یک سبک را انتخاب می کند و به آن پایبند است. طراحی مدرن از این طریق رایج تر است و اغلب ترجیح داده می شود.

برخی از ویژگی های کلیدی که باید در فضاهای داخلی مدرن مورد توجه قرار گیرد استفاده از مصالح چوبی و رنگ های خاکی است. این مواد به ایجاد یک خانه کاربردی کمک می کند که هنوز به شکل ساده طراحی مدرن می چسبد. هم جذاب است (احساس می کند خانه است) و هم زیبا طراحی شده است! با مثال معاصر خود ما ترکیبی از هر دو مدرنیسم (طراحی شیک) و مینیمالیسم را مشاهده می کنیم این ویژگی ها  همراه با دیوارهای سفید ساده و پنجره های بزرگ حس مدرن ایجاد می کند.
توجه داشته باشید که رنگهای اصلی گرم نیستند سفید و سیاه به طور برجسته مشخص شده اند. موادی که اغلب در فضای داخلی یک خانه معاصر پیدا می کنید شیشه و انواع مختلف فلز هستند که در سرتاسر آن احساس سردتری را ایجاد می کنند. یکی از جزئیات که بین هر دو مشابه است طرح طبقه باز است ، با مثال مدرن کمی بزرگتر از خانه مدرن اما هنوز هم با سقف های بلند و وسایل روشنایی آویزان مشابه است.

دکوراسیون نمای داخل

علاوه بر سبک طراحی اتاق ها و فضاهای نشیمن، سبکی نیز در دکوراسیون داخلی وجود دارد. گاهی اوقات سنتی و مدرن به جای یکدیگر برای توصیف کلمات مبلمان و دکور استفاده می شوند. توجه به این نکته ضروری است که در حالی که کلمات می توانند با هم کار کنند اما در ریشه آنها متفاوت از یکدیگر هستند و ویژگی های کلیدی تفاوتی دارند.
متوجه خواهید شد که سنتی مانند نمای بیرونی خانه و طراحی، تنوع بیشتری بین قطعات مختلف خواهد داشت. اگر علاقه مند به دیدن تصاویری از این ظاهر در اینجا هستی به گالری ما مراجعه کنید، اغلب لبه های تیزتر ، طرح های شیک تر و مبلمان بزرگ همه بخشی از عناصر دکوراسیون هستند .
دکوراسیون مدرن مانند نمای بیرونی و طراحی آن بسیار گرمتر از معاصر است. دکوراسیون مدرن ریشه در گرایش ها و سبک هایی دارد که توسط مجلات و طراحان محبوب تنظیم شده است.

هنگامی که دکوراسیون مدرن را مشاهده می کنید، اغلب از رنگهای سفید استفاده می شود مانند کرم یا مشکی که دارای رنگ خاکستری همراه با عناصر چوبی گرمتر است. این تفاوتها با افراطی که اغلب با طراحی معاصر مرتبط است متضاد است.

بنابراین کدام بهتر است: مدرن یا سنتی؟

برخی ممکن است بگویند مواردی وجود دارد که ویلای مدرن را بهتر می کند و برخی دیگر برای خانه های مدرن بحث می کنند. وقتی تصمیم می گیرید چگونه می خواهید خانه خود را طراحی کنید هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. انتخاب شما باید به نیازهای شما و خانواده شما بستگی داشته باشد. با عناصر طراحی که بیشتر دوست دارید و بیشترین کاربرد را در زندگی روزمره شما دارد پیش بروید. و به یاد داشته باشید همیشه یک خط سخت و سریع وجود ندارد. برای چیزی که بیشتر دوست دارید بجنگید.

اگر برای تصمیم گیری بین این دو مشکل دارید ممکن است نظرات متخصصان را در این زمینه جلب کنید. نکته مفید دیگر این است که به Pinterest بروید و کارهای مختلف انجام شده را مشاهده کنید.

اگر از برخی پروژه های ما برای الهام دیدن کنید بسیار خوشحال می شویم قبل از صحبت با معمار یا طراح ، لیستی از عناصر مختلفی را که دوست دارید یا دوست ندارید نیز در نظر بگیرید. فهرستی به تسریع فرایند کمک می کند و جهت معمار را در زمان شروع طراحی مشخص می کند. ما همچنین به پایداری و استفاده از وسایل با کارایی بالا در خانه هایی که می سازیم اعتقاد داریم. این تضمین می کند که شما از محصول نهایی خوشحال و افتخار می کنید.

سوالات متداول

تفاوت بین طراحی مدرن و سنتی چیست؟

یک خانه مدرن متعادل تر و ساختار یافته تر است. در حالی که خانه های معاصر محدودیت کمتری دارند و سبک های مختلفی را در خود جای داده اند معماران می توانند آزادی های هنری بیشتری در طراحی داشته باشند و اغلب یک رویکرد فرم آزاد دارند. این بدان معنا نیست، که یک خانه با طراحی مدرن نمی تواند نوآور باشد، اما معمولاً خانه های معاصر از نظر منحصر به فرد بودن شکل خود کمی بیشتر برجسته می شوند.
در مورد فضای داخلی معاصر را می توان ترکیبی از مدرنیسم و ​​مینیمالیسم بدون تمرکز بر یک سبک واحد توصیف کرد. از طرف دیگر ، طراحی مدرن بسیار متمایز است زیرا از خطوط واضح ، واضح ، رنگهای خنثی گرم و تعادل در طول طراحی برخوردار است.

کدام بهتر است مدرن یا سنتی؟

هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه طراحی ویلا خود، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. مسیری که در نهایت به خانه می روید باید به نیازهای شما و خانواده شما بستگی داشته باشد. با عناصر طراحی که بیشتر دوست دارید و بیشترین کاربرد را در زندگی روزمره شما دارد پیش بروید.

برای ساخت ویلا مدرن یا سنتی از کجا شروع کنم؟

اگر به طراحی و ایجاد یک خانه شگفت انگیز و منحصر به فرد علاقه دارید با تسکو سازه تماس بگیرید ما ویلاهایی را طراحی می کنیم که همه نیازهای شما را برآورده می کند. پایداری و مواد و ویژگی های سازگار با محیط زیست هسته اصلی ما هستند. ساخت خانه رویایی خود را از همین امروز آغاز کنید یا برخی از خانه های دیگر ما را بررسی کنید و طیف گسترده ای از طرح هایی را که می توانیم ارائه دهیم، از جمله خانه های مدرن و معاصر را مشاهده کنید(ساخت ویلا مدرن یا سنتی)

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید