سریع ترین روش ساخت ویلا، ساخت ویلا با سازه ال اس اف lsf  است در این روش که با تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود سازه lsf (سریع ترین روش ساخت ویلا سریع) می باشد شاید این روش را یا دیده باشید و یا اسم آن را شنیده باشید برای آشنایی بیشتر به شما توضیح کامل می دهیم. 

کم هزینه ترین روش ساخت ویلا

روش سریع در ساخت ویلا _ ساخت با ال اس اف

ساخت ویلا به روش های مختلف صورت می گیرد اما ساخت ویلا سریع و در زمان کمتر و هزینه کمتر همیشه مورد توجه سازندگان بوده و هست ساخت ویلا دوبلکس چون اسکلت با مقاومت بالا می خواهد باید از روش غیر اصولی اجتناب کنید ما در این بخش به شما روش ساخت ویلا با سازه lsf را معرفی می کنیم چون هم در زمان و هزینه در سازه دو طبقه و سه طبقه صرفه جویی می شود در مورد سرعت ساخت ویلا به شکلی هست که شما 100 متر اسکلت را در یک هفته به راحتی بسازید و الباقی کار را راحتر انجام دهید.

سرعت ساخت ویلا با سازه ال اس اف

ساخت ویلا سریع با سازه ال اس اف که به اختصار به آن سازه ( LSF) گفته می شود، یکی از سیستم های مدرن و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بوده که برای ساخت ویلا و ساختمان مسکونی، اضافه بنا بر روی پشت بام استفاده می شود.
این روش است که در تمام دنیا از آن استفاده می شود و تمام تاییده های ساخت را از شهرداری، نظام مهندسی، جهاد کشاورزی را داراست پس از بابت ساخت خیالتان راحت باشد شما می توانید برای ساخت ویلا با هر سبکی از این روش استفاده کنید و این موضوع که برای تمام مشتریان ما مهم است نمای این مدل ساختمان ها می باشد.

ما در گروه تسکو سازه این نوید را می دهیم شما هر نمایی را در این مدل ساختمان می توانید استفاده کنید و در روش ساخت سریع ویلا با ال اس اف طراحی ساختمان با هر نمایی را اجرا می کنیم پس با خیال راحت برای ساخت ویلا خود به ما اعتماد کنید.

مزایای ساخت سریع ویلا با سازه lsf

۱-  سرعت بالا در اجرای اسکلت سازه و دیگر مراحل ساخت

سازه ال اس اف به دلیل آن که اسکلت سازه در کارخانه تولید می شود و طبق نقشه طراحی شده تولید می شود سرعت نصب و منتاژ بسیار بالایی دارد و افزایش ۸ الی ۱۳ درصدی فضاهای مفید داخلی در مقایسه با شیوه ی سنتی دارد

۲-  دقت در کیفیت تولید اسکلت سازه

اسکلت سازه ال اس اف در کارخانه با دستگاه تمام اتوماتیک تولید می شود و توسط تکنسین فنی اجرا می گردند, کیفیت محصول نهایی در مقایسه با ساخت و ساز سنتی بسیار دقیق تر است.

۳-  سبکی اسکلت سازه ال اس اف

وزن سازه ال اس اف حدودا ۲۵% الی ۳۰% سازه های معمول است در نتیجه در هنگام زلزله تخریب و خرابی کمتری دارد.

۴- اتصالات و نصب اسکلت مطابق نقشه طراحی شده

برخلاف ساختمان سنتی سازه ال اس اف مهندسی ساز بوده و بر طبق نقشه سازه نصب می گردد و اسکلت سازه دارای دفترچه محاسبات بوده و از نیروی متخصص در نصب و اجرای آن استفاده می شود.

۵-  رعایت استاندارد های جهانی برای طراحی و ساخت اسکلت

طراحی اسکلت با رعایت استاندارد های جهانی می باشد و به لحاظ عایق بندی مناسب دیوارها در سیستم LSF درصد انتقال انرژی در این ساختمانها بسیار پایین تر از سازه های سنتی است و در دراز مدت منجر به صرفه جویی قابل توجه در هزینه گرمایش و سرمایش ساختمان می شود.

۶-  حمل سریع و انتقال آسان با محل پروژه

سبکی و ابعاد کوچک مقاطع, زمینه را برای حمل سریع و نقل آسان حتی برای نقاط صعب العبور فراهم می کند

۷-  قابلیت بازیافت بخش عمده مصالح

اغلب اجزای سازه ای و غیر سازه ای در این سیستم به صورت پیچی اجرا می شوند و بازیافت آنها به سهولت امکانپذیر است. نزدیک به ۷۰ درصد مصالح قابلیت تعویض شدن دارند.

۸-  مقاومت و دوام بالا در برابر شرایط محیطی نامطلوب

به دلیل گالوانیزه بودن کلیه مقاطع, ساختمانهای ساخته شده با این روش دارای مقاومت مناسب تری در برابر خوردگی و رطوبت بوده و در شرایط محیطی شمال و جنوب کشور دارای عمر مفید بیشتری خواهند بود.

۹-  سهولت اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی

در اسکلت سازه ال اس اف تمام پانچ های تاسیسات انجام شده است  و نصب تاسیسات در  این روش بسیار آسان است و باعث تسهیل در نصب سیستم های الکتریکی و لوله کشی ها در داخل دیوار می گردند

۱۰-  استفاده از نماهای مختلف در ساختمان با سازه ال اس اف

نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده انواع نماها از قبیل سنگ, آجر نما, ترموود, کامپوزیت و … در نمای داخل استفاده از کناف و پوشش نیز همانند دیوارهای معمول امکان اجرای رنگ, کاغذ دیواری و …وجود دارد

۱۱-  عایق صوتی و حرارتی بالا

 ال اس اف از عایق صوتی و حرارتی استفاده میگردد و از مبحث 13 مقررات ساختمان رعایت می شود.

سریعترین روش ساخت ویلا چه ویژگی دارد

معایب سازه lsf در ساخت سریع ویلا

  •  محدودیت در اجرای دهانه زیاد.
  •  تعداد طبقات قابل اجرا 4 طبقه می باشد.
  • جهت نصب سازه به نیروی کار متخصص نیاز دارد.
  • کنسولی در اجرای این نوع سازه بسیار کم است.

آشنایی با انواع سبک ویلا

زمانی که شما می خواهید ویلایی بسازید اولین چیزی که به فکرتان می رسد، از چه روشی برای ساخت ویلا استفاده کنیم کدام طرح برای ساخت ویلا مناسب است 

توجه داشته باشید که انتخاب سبک ویلا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که با توجه به سبک ویلا ، طراحی خارجی و داخلی ویلا شکل می گیرد و با این وجود می تواند نوع طراحی در ساخت ویلا و زیبایی آن تاثیر مثبتی در دید باغ یا ویلا خود دارد از این رو ما در این مقاله سعی داریم شمارو با انواع سبک های معماری آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب درستی از ساخت ویلا داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم ویلا دارای سبک های گوناگونی دارد که انتخاب هر سبک بر اساس سلیقه ی شخص می باشد . طراحی داخلی و خارجی ویلا بر اساس سبک طراحی شده صورت می گیرد .

 

 این موضوع هم باید در نظر بگیرید که نوع منطقه جغرافیایی در انتخاب طرح نمای بیرون و شکل کلی سقف و دیگر متریال ساخت ویلا تاثیر دارد.

آیا به طور دقیق با مفهوم سبک ویلا آشنایی دارید ؟ شاید برداشت شما از سبک ویلا کیفیت ساخت و یا مصالحی باشد که در ساخت ویلا از آن ها استفاده می شود . در صورتی که اینچنین نیست . مفهوم سبک ویلا شکل کلی طراحی ویلا می باشد نوع ساخت ( سنتی ، ال اس اف ) در نحوه اجرای ساختمان است. سبک ویلا این طور است که بیشتر به معماری ویلا اشاره دارد نه میزان کیفیت و مواد و مصالحی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع سبک طراحی ویلا

1 سبک مدیترانه ای

سبک ویلا مدیترانه ای از روی ویلا هایی که در سواحل مدیترانه ساخته می شود گرفته شده است شاید بیشتر در عکس زیر نوع طراحی ساخت این مدل واضح تر باشد طراحی نمای آن بسیار ساده و یکدست سفید باشد علاوه بر این شکل این نوع سبک از ویلا بیضی می باشد که در پوشش سقف آن ها نیز از سقف های شیب دار مدل چوبی استفاده می کنند و بیشتر به شکل ویلا های ییلاقی است.

 شما در ساخت ویلا به سبک مدیترانه ای هر نوع صلیغه ای را می توان در ساخت آن اجرا کرد و در این سبک ویو در ویلا بسیار باز بوده و از طراحی مدرن در ساخت آن بیشتر الهام گرفته می شود و این سادگی در ساخت و مدرن بودن همه را به خود جذب میکند چون با باز کردن پنجره تمام منظره و دریا با چشم انداز زیبا دیده می شوند.

2 ویلا سبک سنتی
برخی از افراد توجهی به مد روز ندارند و هنوز هم عاشق سبک سنتی هستند. ویلاها با سبک سنتی با هر سبک و صلیغه ای جور میاد در کشور ما در تمام نقاط از این نوع سبک برای ساخت ویلا استفاده میکنند در طراحی سبک سنتی از هر نمایی استفاده می شود و اجرای ساختمان برای هر نوع صلیغه ای اسان است و نیروی اجرای آن در تمام مناطق به راحتی وجود دارد و بیشتر افراد در ساخت این مدل سر رشته ای دارد.

ویلای ییلاقی

یکی دیگر از سبک های ویلا که ده تفریحی از آن در مناطق دور از منطقه مسکونی خود از آن استفاده میکنند سبک ویلا ییلاقی است ویلاهایی با سبک ییلاقی به گونه ای طراحی می شوند که ویوی آن ها رو به جنگل و طبیعت باشد علاوه بر این دارای یک ویژگی جالب و خارق العاده می باشند آن هم این است که این نوع از ویلاها دارای سقف شیبدارتری نسبت به سایر سبک های ویلا می باشند. بیشتر افرادی که سکوت منطقه دنجی را دوست دارند و فصلی از آن استفاده میکنند از این سبک قدیمی برای ساخت ( چون شکل خانه های ییلاقی قدیم را دارد) استفاده می کنند.

4 ویلا سبک شهری
دلیل اینکه این نوع از ویلاها را ویلاهای سبک شهری نامیده اند این است که این نوع از ویلاها دارای زمین بزرگی نیست و از هر طرف دید نداشته، بیشتر در مناطق شهرکی در کنار یکدیگر طراحی و ساخته می شوند . دلیل اینکه ویلاهای سبک شهری را در کنار یکدیگر در یک منطقه ی شهرکی می سازند این است که از زمینی که در اختیار دارند استفاده ی بهینه بکنند . این نوع از ویلا ها دارای منطقه خوب داخل شهر ساخته می شود و شکل کلی آن به شکل های مختلف ساخته می شوند و بیشتر دوبلکس ساخته می شود.

5 سبک مدرن
پرطرفدارترین سبکی که در حال حاضر از این سبک خیلی در ساخت ویلا استفاده میگردد ساخت ویلای مدرن است که در تمام نقاط کشور حتا در مناطق شمالی هم از آن استفاده میگردد از خصوصیات این سبک فوق العاده می توان گفت درب وپنجره های شیشه ای _ سقف فلت _ استفاده از مصالح مدرن و گران قیمت _ نمای ترکیبی و شیک _ بیشتر ویلای به صورت دوبلکس طراحی شده و از آن استفاده می گردد

همان طور که گفته شد از این سبک در شمال کشور هم استفاده میگردد آن هم به دلیل شیک و زیبا بودن نمای ساختمان است. در حال حاظر تمام طراحان ویلا بیشتر از این مدل سبک برای طراحی ویلا استفاده میکنند و می توان گفت این مدل ساختمان ها مد روز شده است

6 ویلا سبک لاکچری
اصولا به ویلاهایی که سفارشی ساخته شوند، ر این مدل از ویلا ها از بهترین متریال و مد روز استفاده می شود و در طراحی این سبک از ویلا ها طراحی خاص و منحصر به فرد انجام می شود و از امکانات همچون استخر ، جکوزی ، سونا بخار ، سونا خشک گرفته تا اتاق خواب های کاملا شیک مستر در هر طبقه و در فضای بیرون از زمین بازی باغچه و … استفاده می شود ویلا های سبک لاکچری نسبت به سایر ویلا ها در سبک های دیگر دارای ویوی بسیار زیبا و متنوعی می باشند . از این رو قیمت فوق العاده بالایی دارند .

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید