[vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی قشنگ ترین و بهترین ویلاها در جهان

معرفی قشنگ ترین و بهترین ویلاها در جهان معمولا براساس معیارهایی نظیر وسعت، کیفیت و فاکتورهای زیبایی شناختی، صورت می گیرد. آنچه موجب برتری این ویلاها نسبت به نمونه های مشابه آنها در سرتاسر جهان گردیده، دربردارنده مجموعه ای از عوامل و ویژگی ها است که می توان شاخص ترین آنها را موقعیت جغرافیایی و همچنین سبک و معماری این بناهای زیبا و جذاب دانست. به گونه ای که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از طرفی، کیفیت ساخت، مرغوبیت مصالح و متریال به کار رفته در آنها و یا اجرای پروسه ساخت توسط برترین طراحان و معماران نیز پارامترهایی هستند که برخی از ویلاهای ساخته شده در دنیا را از سایر بناها، متمایز می سازد. استفاده از جدیدترین و به روز ترین سیستم ها و امکانات در تجهیز این ویلاها نیز از مشخصات بارز این مکان ها به حساب می آید. ضمن اینکه مناظر اطراف و ویوی مشرف به این بناها نیز اغلب رو به فضایی با جلوه های کم نظیر و منحصر به فرد است که زیبایی و ارزش آن را دوچندان می کند.
با این مقدمه، قصد داریم در ادامه برای آشنایی هرچه بیشتر شما مخاطبان گرامی، به معرفی قشنگ ترین و بهترین ویلاها در جهان پرداخته و ویژگی های آنها را تشریح نمائیم. بنابراین در صورتی که شما نیز کنجکاو و علاقمند هستید که بدانید برترین ویلاها در جهان چگونه هستند، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

∏ ویلای مجلل باناکوت
در جزیره جامبی بای خلیج گواتر واقع در کارائیب که از جمله جزایز خصوصی دنیا شناخته می شود، خانه ای بزرگ و ویلایی بر روی شن های سفید و نرم این جزیره با نام باناکوت طراحی و ساخته شده که دارای 7 اتاق خواب با حمام های اختصاصی می باشد. تمامی فضاها اعم از نشیمن، آشپزخانه، غذاخوری و یا تی وی روم این ویلا، کاملا بزرگ در نظر گرفته شده و فضای مناسبی را جهت استراحت ساکنین فراهم ساخته است. طراحی کتابخانه ای وسیع و سالنی دلباز از دیگر ویژگی های این ویلای لوکس و بزرگ است. ضمن اینکه برای ورزش و انجام فعالیت های تفریحی نظیر تنیس و شنا نیز، بخش هایی جداگانه و ویژه در نظر گرفته شده است. این ویلا از آنجایی در فهرست معرفی قشنگ ترین و بهترین ویلاها در جهان قرار دارد که علاوه بر وسعت متراژ که چیزی در حدود 11000 فوت است از طراحی خاص و منحصر به فردی نیز برخوردار بوده و با اجرای سبک استوایی ـ کارائیبی، سلیقه طراح را به رخ بینندگان می کشد. امنیت بالای جزیره نیز، مزیت دیگری است که موجب شهرت جهانی این ویلا و قرارگرفتن آن در زمره ویلاهای زیبا و خاص دنیا شده است.

[/vc_column_text][vc_gallery type=”image_grid” images=”4711,4709,4710,4712,4713,4714,4708,4707,4706,4705″ img_size=”400*280″ onclick=”” title=”ویلای مجلل باناکوت” css=”.vc_custom_1639346564455{border-radius: 13px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]∏ ویلای ساحلی لالیوبولدا

در ادامه معرفی قشنگ ترین و بهترین ویلاها در جهان به بررسی ویلای لالیوبولدا می پردازیم که واقع در ساحل ریویرا فرانسه است و یک ویوی پانورامای زیبا رو به دریای مدیترانه دارد. این ویلا به واسطه پیشینه تاریخی که مربوط می گردد به مالکیت پادشاه بلژیک، از ارزش بالایی برخوردار بوده و به عنوان یکی از گرانقیمت ترین ملک های دنیا شناخته می شود.
از ویژگی های شاخص این ویلا می توان به باغی اشاره کرد که دور تا دور ویلا را دربرگرفته و چیزی در حدود 60000 مترمربع، مساحت دارد. وجود گونه های متنوعی از گیاهان و درختان میوه نظیر لیمو، نارنج، زیتون، آلو و… از دلایل محبوبیت و معرفیت این بنای مجلل و زیبا به حساب می آید. از سری امکانات ویژه و متعدد ویلای لالیوبولدا، می توان استخر شنای مجهز، داشتن ۱۱ اتاق خواب به همراه ۱۴ حمام و همچنین سالن های متعدد ورزشی مانند بولینگ را نام برد.

[/vc_column_text][vc_gallery interval=”3″ images=”4715,4716,4722,4721,4720,4719,4718,4717″ img_size=”400*280″ onclick=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویلای لوکس مینیمال
ویلایی بسیار زیبا با سبک ساده گرایانه و مینیمال و البته بسیار مدرن که در جزیره ایبیزا اسپانیا ساخته شده و از جمله بهترین مکان های رفاهی در دنیا به حساب می آید. طراح این عمارت یک معمار پاریسی است که بر روی خرابه های یک بنای قدیمی، طرح خود را برای ساخت این ویلای خاص پیاده نمود. ایده معمار و مالک این بنا، استخراج و اجرای اصول معماری بومی و روستایی منطقه بود. به طوری که یک نسخه جدید از خانه های روستایی در این جزیره نمایان گردد. تا جایی که نوع طراحی نشیمن، ورودی جنوبی ویلا، به کارگیری تیرچه هایی از درخت کاج برای افزایش تحمل وزن توسط سقف و همچنین طراحی و تعبیه پنجره هایی در ابعاد کوچک، تمامأ برگرفته از این اصول بود.
این بنا به واسطه قرارگرفتن در میان انبوهی از درختان میوه و داشتن مناظری کم نظیر، جایگاه ویژه ای در معرفی قشنگ ترین و بهترین ویلاها در جهان دارد. از همین رو بسیاری از علاقمندان به سبک های بومی ویلاسازی در دنیا جذب معماری مدرن و دکوراسیون خاص آن شده اند.
نشیمن و سالن غذاخوری وسیع با سقف های بلند که در گوشه ای از آن شومینه ای با طراحی بسیار زیبا خودنمایی می کند، آشپزخانه ای مدرن که به نشیمن راه دارد، اتاق خواب های مستر با تمام امکانات، در نظر گرفتن فضایی برای اقامت میهمانان با حمام و آشپزخانه مجزا، طراحی یک کتابخانه و استفاده از تزئینات و اشیاء دکوراتیو زیبا که معرف سبک مینیمال هستند، همگی بر جذابیت این بنا افزوده است. ضمن اینکه محوطه سازی فوق العاده و طراحی یک تراس برای بهره مندی از مناظر طبیعی اطراف به همراه یک استخر مجهز با کلیه امکانات نیز از دیگر ویژگی های این ویلای مینیمال می باشد. این در حالی است که امکانات و تاسیسات به کار رفته در آن که همگی به روز هستند را نیز نمی توان نادیده گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید