ساخت خانه در امریکا

ساخت خانه در امریکا با روش های جدید و کم هزینه تر از روش سنتی است آیا تا به حال فکر نکرده اید که چرا بیشتر خانه های آمریکا از چوب ساخته شده اند و نه از آجر و بتون؟ چرا حتی پس از تکرار فجایع طبیعی ایالات متحده در ساخت خانه هایی با آجر کاری نمی کند؟

شاید این مطلب خیلی مهم باشد ساخت خانه در امریکا به چه روشی صورت می گیرد بیشتر خانه ها در امریکا به روش پیش ساخته صورت می گیرد حال امکان دارد در نگاه اول شما این مدل خانه ها را به شکل چوبی یا آجری می بینید اما بیشتر در این خانه ها که در خارج از شلوغی شهر ساخته می شوند از سازه های پیش ساخته برای ساخت اسکلت استفاده می کنند که به دو شکل هستند ال اس اف و چوبی برای ساخت استفاده می گردد .

هزینه ساخت خانه در آمریکا چگونه است ؟

هزینه ساخت خانه در آمریکا چگونه است ؟

Building a house in America دلایل خوبی وجود دارد برای این که خانه خود را چوبی بسازید شاید شما در حال حاضر صاحب یک قطعه زمین خوب هستید. شاید در منطقه شما خانه های مقرون به صرفه و باکیفیت زیادی وجود نداشته باشد. شاید بخواهید یک ملک سرمایه گذاری برای فروش و سود بسازید.

بنابراین هزینه ساخت خانه در امریکا از ابتدا چقدر است؟ این سوال بیشتر مشتریان در اولین مشاهده این ویلا ها از ما میپرسن، در حقیقت این است که هزینه ساخت یک خانه بر اساس سه عامل بسیار متفاوت است:

ابعاد خانه و تعداد طبقات، یک خانه 100متر مربعی به طور قابل توجهی بیشتر از یک خانه 300مترمربعی هزینه خواهد داشت و تعداد طبقات در هزینه ساخت تاثیر بسزایی دارد

کیفیت تکمیل و امکانات، آیا می خواهید سرامیک مرمری گران قیمت در آشپزخانه و حمام داشته باشید یا می توانید با لمینت ارزان قیمت زندگی کنید؟ متریال لوکس هزینه ساخت را بالا میبرد.

موقعیت جغرافیایی، هزینه های ساخت و ساز به طور قابل توجهی بسته به منطقه متفاوت است. انتظار داشته باشید در شمال شرق و غرب بیشتر از جنوب پرداخت کنید.

ساختمان سازی در آمریکا Construction in America

ساخت خانه در امریکا شخصی ارزان‌تر از خرید یک خانه کاملاً جدید در بازار است؟ طبق داده‌های سال 2021 از اداره سرشماری ایالات متحده، میانگین قیمت فروش یک خانه تک‌خانواره جدید 464200 دلار (متوسط ​​قیمت فروش 397100 دلار) و هزینه متوسط ​​برای ساخت یک خانه 343600 دلار بود. در ظاهر، این تفاوت قیمت بیش از 100000 دلار است.

میانگین قیمت فروش 464200 دلار همان چیزی بود که خریداران خانه برای خانه و زمینی که در آن نشسته است پرداخت کردند. هزینه متوسط ​​343600 دلاری برای ساخت خانه تنها “قیمت قرارداد” بود که توسط پیمانکار برای ساخت خانه دریافت شد. هزینه زمین در صورت نیاز جداگانه بود.

معنی آن چیست؟ این بدان معناست که اگر قبلاً صاحب زمین هستید، به احتمال زیاد ساختن مکان خود ارزان‌تر است. اما اگر زمینی ندارید، ممکن است در مقایسه با خرید یک خانه نوساز، پس انداز زیادی نداشته باشید. هنگامی که انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB) عضویت خود را در سال 2019 بررسی کرد، متوجه شد که قیمت متوسط ​​زمین نزدیک به 90000 دلار است (برای یک زمین متوسط ​​​​22000 فوت مربع یا 2045 متر مربع).

به خاطر داشته باشید که هزینه های ذکر شده در این مقاله برای خانه ای است که توسط پیمانکار ساخته شده است. به عبارت دیگر، ما فرض می کنیم که شما یک پیمانکار عمومی را برای ساخت خانه استخدام می کنید. پیمانکاران عمومی 20 تا 30 درصد به کل هزینه ساخت خانه اضافه می کنند


عوامل تاثیر گذار در ساخت خانه در آمریکا

آتش سوزی خانه های چوبی

برای این که بیشتر بدانیم در حادثه آتش سوزی در امریکا که در سال 2021 در ایالت کالیفرنیای شمالی رخ داد حدود 18800 ساختمان در این اتش سوزی نابود شود. اگر این همه ساختمان از سازه ها سنتی ساخته شده بود آیا می توانستیم این خانه ها را نجات دهیم و اتش سوزی بخشی از بلاهایی هست که در این کشور رخ میدهد هر ساله طوفان های مختلف در این کشور رخ می دهد این دو تا از بلاهایی است که هر ساله در این کشور رخ می دهد

تخریب توسط آتش سوزی کالیفرنیا

یک دیوار بتونی در مقایسه با دیوار قاب چوبی از خاصیت عایق آتش بالاتر است بلوک دارای 2 ساعت آتش سوزی است که در صورت پر شدن از مواد پر کننده به 4 ساعت می رسد. یک دیواره فریم چوبی معمولی در مقایسه با میزان آتش حدود 1 ساعت است حاملان بیمه دارای داده های طولانی مدت هستند که نشان می دهد خانه های ساخته شده از آجر با احتمال کمتری در معرض خطرات طبیعی قرار دارند و هزینه های بیمه خانه با یک خانه آجری کمتر می شود.

 

هزینه انرژی در ساخت خانه چوبی به دلیل انبوه بودن آجر در مقایسه  با چوب انرژی بسیار بیشتری دارد وزارت انرژی ایالات متحده به طور متوسط ​​340 دلار در هر ماه یا هزینه سالانه 4080 دلار برای تاسیسات تخمین می زند و ساخت آجر در حدود 20٪ در سال صرفه جویی می کند 816 دلار در سال این پس انداز با توجه به اینکه یک آمریکایی متوسط ​​یک خانه حدود 8.7 سال دارد می تواند چشمگیر باشد.

برای مبتدیان خانه های چوبی در مقایسه با خانه های آجری بسیار مقرون به صرفه تر هستند کار با این خانه ها بسیار آسان است زیرا این مواد بسیار سبک وزن و انعطاف پذیر تر از آجر هستند چوب همچنین می تواند در مناطقی که فرسایش و لجن جمع می شوند راحت باشد زیرا چوب در برابر چنین خوردگی مقاوم است.

سازندگان آمریكایی ساخت خانه هایی با چوب را به دلیل ارزان ترین ماده به وجود می آورند و همچنین برای انجام این نوع كارها  نیروی انسانی و دانش لازم ندارند همچنین هزینه های کارگر برای استفاده از آجر و بتن بسیار بالا است که باعث افزایش قیمت این خانه های گران قیمت آمریکایی می شود. همچنین مفهوم پاره کردن یک خانه هر چند دهه و ساخت مجدد آنها به طور طبیعی برای مردم ایالات متحده به وجود می آید

روش های ساخت خانه چوبی

اروپایی ها غالباً وقتی می بینند خانه های چوبی در ایالات متحده ساخته می شوند غافلگیر می شوند خواه حومه یا شهر بزرگی باشد محله های کاملی از چوب ساخته شده را خواهید یافت ساختمان پس از ساخت و ساز یکی پس از دیگری به یاد ماندنی یادآور مناطق حومه ای بتونی از دهه 50 است در حقیقت از دهه 1950 تغییر زیادی نکرده است با 93٪ خانه های جدید در سال 2018 با استفاده از مواد چوبی ساخته شده آمریکایی ها با غرور به چوب های خود می چسبند.

ریشه های تاریخی ساخت خانه

در طول قرن شانزدهم مهاجران اروپایی در جهان جدید به جستجوی سنگها یا سنگ آهک یا ساخت آجر برای ساختن زحمت نمی پردازند درعوض آنها از جنگلهای وسیع که در سراسر آمریکای شمالی در حال رشد هستند استفاده کردند.

برخلاف اروپا تا به امروز ایالات متحده هنوز مناطق جنگلی سنگین خود را حفظ کرده است و سنت ساختمان با چوب نه تنها زنده مانده است بلکه به جایی رسیده است که ساخت یک خانه چوبی اساسی تقریباً برای هر کس قابل انجام است.

پیشرفت بزرگی در دهه 1830 بدست آمد که قاب های بالونی فریم چوب را به تعویق انداختند این یک اختراع اوج بود که پایه ای را برای ساخت سریع تر و ارزان تر فراهم می کرد.قاب بندی بالون اساساً مناطق غربی ایالات متحده و کانادا را در خود جای داده بود بدون آن مسلماً رونق شهرهای غربی نمی توانست یک شبه شکوفا شود این احتمال وجود دارد که با کاهش شدید هزینه های ساخت و ساز قاب بندی بالون گزینه های مسکن آمریکای شمالی فقیر را بهبود ببخشد.

آمریکایی ها انعطاف پذیری را ترجیح می دهند

ساخت خانه در امریکا با سرعت راحتی و راه حل های آماده است این در غذاهای آنها فرهنگ کاری آنها و قطعاً ترجیحات مربوط به مسکن آنها منعکس شده است.

اروپایی ها سنت ساختن خانه هایی را دارند که می توان به فرزندانشان منتقل شد در حالی که در ایالات متحده آمریکا ساخته شده اند که دوام چندانی نداشته باشند بلکه به اندازه کافی طولانی بمانند و مرتباً ثابت شوند این مفهومی است که اقتصاد را به حرکت در می آورد و باعث ایجاد شغل می شود.

اقتصاد ایالات متحده نیز از مهاجرت گسترده داخلی هدایت می شود آمریکایی ها به گرایش به حرکت در سرتاسر کشور معروف هستند تقریباً سالانه 35.5 میلیون آمریکایی حرکت می کنند و با گذشت این سال ها ممکن است افراد تا پنج برابر خانه ها را تغییر دهند ساخت خانه های چوبی به سرعت و مقرون به صرفه به آنها اجازه می دهد تا بدون اینکه خیلی پشت سر بگذارند به راحتی جابجایی شوند.

ساخت چوب با چوب بسیار آسان است که حتی کیت های نیز وجود دارد که به مردم امکان می دهد خانه های چوبی خود را بسازند بسته ها شامل همه چیزهایی هستند که برای ساخت خانه در طی چند ماه و با هزینه بسیار کمی لازم است اما حتی ساختن در آن سطح نیاز به مهارت دارد بنابراین بیشتر افراد برای استخدام سازندگان حرفه ای تصمیم می گیرند. ابزارهای مدرن ساختمان و نرم افزارهای رایانه ای به کارگران امکان ساخت سریع می دهند به خصوص هنگام استفاده از راه حلهای نرم افزاری Revit.

اسکلت خانه های چوبی

هرکسی که مدل سازی قاب را انجام داده است می داند که می تواند کمی کسل کننده و تکراری باشد. بنابراین شما مطمئناً به چیزی احتیاج دارید تا به شما رونق بخشد. دیوار فریم وود ، چوب فریمینگ کف  و سقف فریم چوب نمایشگرهایی با ابعاد خودکار برای دیوار ، کف یا سقف پانل یا بخش و همچنین صورتحساب دقیق مواد و نقشه های فروشگاه ایجاد می کند و بدین ترتیب از تولید با کیفیت و مونتاژ دقیق در سایت اطمینان می یابد.

چوب ماده ای بسیار نرم و قابل انعطاف است که می تواند به راحتی شکل ، تعویض ، تعمیر یا اصلاح آن تغییر یابد و دقیقا به همین دلیل است که این راه حل های چوب فریمینگ هنگام انجام بازسازی خانه بسیار عالی هستند. این نرم افزار حدود 90٪ از زمان لازم برای انجام مدل سازی ساده چوب را در Revit ذخیره می کند. ابزارهای فریم چوب قدرتمند ، قابل انعطاف ، آسان برای استفاده هستند و به شما کمک می کنند خیلی سریعتر کار کنید و ضمن جلوگیری از خطا در هر مرحله پروژه.

قیمت خانه چوبی در آمریکا چقدر است؟

چوب در ایالات متحده به طور کلی ارزان است بیشتر به دلیل مناطق وسیع برای جنگل ها  حمل و نقل کارآمد توزیع به موقع و یک بازار داخلی بزرگ. خانه های چوبی همچنین سازگار با محیط زیست هستند زیرا CO2 کمتری تولید می کنند و می توانند کاملاً بازیافت شوند. این ماده به عنوان عایق عمل می کند ، بنابراین خانه را در تابستان خنک نگه می دارد و در زمستان گرم می کن. صرفه جویی در گرمایشی و تهویه مطبوع می تواند 50 تا 60 درصد در سال باشد.

قیمت خانه چوبی در آمریکا چقدر است؟

سیستم های ساختمانی چوبی به طور معمول هزینه کمتری برای نصب دارند. اکثر جوامع آمریکایی دارای استخر بزرگی از کارگران واجد شرایط و دارای تجربه چارچوب چوب هستند که این امر تأخیر در ساخت و ساز را به حداقل می رساند و هزینه های کار را رقابتی نگه می دارد. از طرف دیگرموادی مانند بتن نیاز به تلاش تیمی متشکل و آگاه با تخصص عمیق تر و برنامه ریزی رسمی و مهندسی دارند. این منجر به افزایش چشمگیر قیمت می شود.

ساخت بتن شامل استفاده از مواد سنگین و ریختن پایه های عمیق است این نه تنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است بلکه روند ساخت و ساز را کندتر می کند. ساختمان با چوب به طور کلی منجر به چرخش 30٪ سریعتر از ساختمان با بتن می شود به این معنی که هزینه ساخت نیز به میزان قابل توجهی پایین خواهد آمد خانه ای با قاب چوبی حتی می تواند بسیار ارزانتر و راحت تر از خانه ساخته شده از آجر مقاوم در برابر زلزله باشد.

در دهه 1980 و 90 هنگامی که قیمت چوب در حال افزایش بود ، حدس و گمان بسیاری وجود داشت مبنی بر اینکه گل میخ فولاد به یک روش اصلی برای ساخت مسکونی تبدیل خواهد شد. صنعت چوب موفق شد با اطمینان از قیمت گذاری آنها در زیر فولاد از این امر جلوگیری کند. آنها بر روی ساختن گونه های چوبی كار كردند كه می توان آنها را برای استفاده در ساخت و سازهای مسكونی نسبتاً سریع برداشت كرد.

خانه های چوب باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد

مردم کشورهای خارج از ایالات متحده غالباً از ایده ساختن چوب استفاده می کنند چوب شهرت پوستی دارد که تا حدودی صادق است. با این وجود در صورت استفاده صحیح چوب دارای برخی از مزایای واقعی است که باید مورد توجه قرار گیرد نه تنها سازگار با محیط زیست ایمن و با دوام است  بلکه چوب نیز بسیار مقرون به صرفه است ایالات متحده نمونه بارز استفاده از مصالح ساختمانی چوبی برای حداکثر کارآیی است.

مطمئناً راه‌هایی برای صرفه‌جویی و هزینه کمتر از یک سازنده خانه مدرن وجود دارد. یک متریال کم‌هزینه‌تر رو انتخاب کنید، برای تزئینات داخلی کمتر هزینه کنید یا شاید از موارد غیر ضروری در ساخت کنار ویلا چشم پوشی کنید.

در نهایت ساخت خانه در امریکا، این به ترجیحات شخصی و بودجه شما بستگی دارد. شما به راحتی می توانید بیشتر یا کمتر از میانگین برای دکوراسیون داخلی هزینه کنید، اما مراقب “خزش ارتقاء” باشید. هر بار که به پیشنهاد یک پیمانکار برای انتخاب متریال یا دکوراسیون کمی گران‌تر پاسخ مثبت می‌دهید، این پیشنهاد افزایش می‌یابد.

Rate this post

امکان ارسال نظر وجود ندارد!