استراکچر انرژی خورشیدی

استراکچر انرژی خورشیدی: ساخت سازه برای مزرعه انرژی خورشیدی یا برق یک دستگاه کوچک بسیار ساده است شما با توجه به مقیاس که میخواهید میتوانید سازه خود را سفارش دهید ما در گروه تسکو سازه استراکچر انرژی خورشیدی را با هر مقطع تولید و اجرا می کنیم.

استراکچر انرژی خورشیدی بیشتر متریال مصرفی آن ورق گالوانیزه می باشد و با توجه به این که سازه را در مکان های بیابانی و بر روی پشت بام قرار می دهند و همیشه در معرض باران و آفتاب قرار دارد باید از گالوانیزه سرد و از بهترین برند موجود در ایران ( امیر کبیر کاشان) استفاده گردد و تمام مقاطع آن و جاهایی که پانچ و برش کاری انجام می شود .

باید در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم باشد و در بخش هایی تمام پانچ و سوراخ کاری  انجام میگیرد و بعد فرایند گالوانیزه انجام میگیرد و طول عمر این سازه بسیار مقاوم تر میشود و استراکچر انرژی خورشیدی بر روی پایه بتونی قرار می گیرد.

ما سیستم های نصب و راه اندازی PV سازگار با انواع پانل ها را تولید می کنیم ما سیستم نصب خود را برای شرایط خاص و موقعیت مکانی مورد تجزیه و تحلیل طراحی می کنیم بنابراین همه موقعیت های زمین شناسی را پوشش می دهیم ما برای انتخاب نوع خاص ساخت خورشیدی با مشتریان خود از نزدیک همکاری می کنیم.

استراکچر انرژی خورشیدی را از فولاد گالوانیزه گرم تولید می کنیم ما سیستم های چفت و بست مناسب برای طرح پانل های عمودی و افقی ارائه می دهیم مواد اتصال از جنس استنلس استیل یا گالوانیزه است.

استعلام قیمت استراکچر انرژی خورشیدی

قیمت استراکچر انرژی خورشیدی با توجه به ابعاد و ضخامت سازه قیمت سازه محاسبه می شود هزینه سازه بر حسب اندازه یک مقدار مشخص می باشد که در جدول زیر وزن سازه مشخص می گردد و شما با تماس با شرکت قیمت هر کیلو سازه را مطلع شوید

قیمت استراکچر انرژی خورشیدی و پنل های خورشیدی دو متریال اصلی تولید برق از انرژی خورشیدی است. با برق DC الکترون ها در یک جهت در اطراف یک مدار جریان می یابند در این مثال یک باتری که لامپ را روشن می کند نشان می دهد الکترون ها از طرف منفی باتری از طریق لامپ حرکت می کنند و به طرف مثبت باتری باز می گردند.

با وجود برق AC (جریان متناوب) الکترونها به جلو رانده می شوند و به صورت دوره ای معکوس می شوند دقیقاً مانند سیلندر موتور ماشین ژنراتورها هنگامی که سیم کشی سیم در کنار آهنربا می چرخد برق AC را ایجاد می کند بسیاری از منابع انرژی مختلف می توانند “دسته” این ژنراتور را چرخانده ، مانند سوخت گاز یا دیزل ، نیروگاه برق ، هسته ای ، ذغال سنگ ، باد یا خورشیدی.

برق AC برای شبکه برق ایالات متحده انتخاب شده است  در درجه اول به دلیل اینکه انتقال در مسافت های طولانی ارزانتر است با این حال پانل های خورشیدی برق DC ایجاد می کنند چگونه برق DC را در شبکه AC دریافت کنیم ما از اینورتر استفاده می کنیم.

انواع استراکچر انرژی خورشیدی

انواع استراکچر انرژی خورشیدی با توجه به وزن خود پنل و محیطی که سازه در آنجا نصب میگردد با هم متفاوت می باشد شما می توانید استراکچر طراحی شده خود را برای ما ارسال کنید و بر حسب همان متریال برای شما ساخته شود و زمان اجرا و ساخت استراکچر با توجه به حجم سازه متفاوت می باشد.

جذب انرژی خورشید و تبدیل آن به برق برای خانه یا تولید انرژی است خورشید ما یک راکتور هسته ای طبیعی است این بسته های ریز انرژی به نام فوتون ها را آزاد می کند که 93 میلیون مایل از خورشید به زمین را در طی 8.5 دقیقه طی می کنند. در هر ساعت فوتون های کافی به سیاره ما تأثیر می گذارند تا انرژی خورشیدی کافی تولید کند تا به طور نظری نیازهای جهانی انرژی را برای یک سال کامل برآورده کند.

در حال حاضر توان فوتوولتائیک تنها پنج دهم یک درصد انرژی مصرفی در ایران را شامل می شود اما فناوری خورشیدی در حال پیشرفت است و هزینه خورشیدی به سرعت در حال افت است بنابراین توانایی ما برای مهار فراوانی انرژی خورشید در حال افزایش است.

گزارشی از آژانس بین المللی انرژی سال 2017 نشان می دهد که خورشیدی به سریعترین منبع انرژی در جهان تبدیل شده است اولین باری که رشد انرژی خورشیدی از تمام سوخت های دیگر پیش گرفته است در سالهای آینده همه ما از یک طریق یا روش دیگر از مزایای برق تولید شده توسط خورشیدی بهره مند خواهیم شد.

صفحه انرژی خورشیدی

صفحه های خورشیدی چگونه کار می کنند؟

وقتی فوتون ها به سلول خورشیدی برخورد می کنند الکترونهایی که از اتمهایشان شل می شوند می کوبند. اگر هادی ها به قسمت های مثبت و منفی یک سلول متصل شوند یک مدار الکتریکی را تشکیل می دهند هنگامی که الکترونها از طریق چنین مدار عبور می کنند برق تولید می کنند چندین سلول پانل خورشیدی را تشکیل می دهند و چندین شکل (ماژول) می توانند به هم وصل شوند تا یک آرایه خورشیدی تشکیل دهند. هرچه تعداد پنل بیشتری را مستقر کنید انرژی بیشتری برای تولید شما انتظار می رود.

پنل های خورشیدی از چه مواردی ساخته شده اند؟

پنل های خورشیدی فتوولتائیک (PV) از بسیاری از سلول های خورشیدی ساخته شده اند سلول های خورشیدی مانند نیمه هادی ها از سیلیکون ساخته شده اند آنها با یک لایه مثبت و یک لایه منفی ساخته شده اند  که در کنار هم مانند یک باتری یک میدان الکتریکی ایجاد می کنند.

نصب پنل انرژی خورشیدی

نصب و اجرای انرژی خورشیدی

یک اینورتر خورشیدی جریان برق DC را از آرایه خورشیدی گرفته و از آن برای ایجاد الکتریسیته AC استفاده می کند اینورترها مانند مغزهای سیستم هستند در کنار وارونه کردن جریان DC به AC  آنها همچنین از خطای زمین و آمار سیستم از جمله ولتاژ و جریان در مدارهای AC و DC تولید انرژی و ردیابی حداکثر نقطه انرژی استفاده می کنند.

اینورترهای مرکزی از ابتدا تا کنون بر صنعت خورشیدی مسلط شده اند معرفی میکرو اینورترها یکی از بزرگترین تغییر تکنولوژی در صنعت PV است اینورترهای میکرو برای هر یک از صفحات خورشیدی نه برای کل منظومه شمسی  همانطور که اینورترهای مرکزی انجام می دهند بهینه می شوند. این باعث می شود هر صفحه خورشیدی با حداکثر پتانسیل عملکرد داشته باشد هنگامی که از اینورتر مرکزی استفاده می شود داشتن یک مشکل در یک صفحه خورشیدی (ممکن است در سایه قرار گرفته باشد یا کثیف شده باشد) می تواند عملکرد کل آرایه خورشیدی را پایین بیاورد. میکرو اینورترها مانند سیستم های خورشیدی خانگی Equinox SunPower این مسئله را به یک مسئله تبدیل نمی کنند اگر یک پنل خورشیدی مشکلی داشته باشد  بقیه آرایه خورشیدی هنوز هم به طور موثری عمل می کند.

اینورتر خورشیدی چگونه عمل میکند

در اینجا مثالی از نحوه کار نصب انرژی خورشیدی خانگی ارائه شده است اول  نور خورشید به یک صفحه خورشیدی روی پشت بام برخورد می کند پنل ها انرژی را به جریان DC تبدیل می کنند که به اینورتر جریان می یابد اینورتر الکتریسیته را از DC به AC تبدیل می کند  که در این صورت می توانید از آن برای تغذیه خانه خود استفاده کنید بسیار ساده و تمیز است و در تمام مدت کارآمدتر و مقرون به صرفه تر است.

با این حال  اگر شما خانه خود را برای استفاده از برق پنل های خورشیدی خود که هر روز آفتابی تولید می کنید چه اتفاقی می افتد که شب هنگام که منظومه شمسی شما در زمان واقعی برق تولید نمی کند نگران نباشید  شما هنوز از طریق سیستمی به نام “اندازه گیری خالص” بهره مند می شوید.

یک سیستم PV معمولی گره خورده  در ساعات اوج روز اغلب انرژی بیشتری را نسبت به نیاز مشتری ایجاد می کند به طوری که انرژی اضافی برای استفاده در جای دیگر مجدداً به داخل شبکه تغذیه می شود. مشتری اعتبار بیشتری برای انرژی اضافی تولید شده دریافت می کند و می تواند از آن اعتبار برای ترساندن از شبکه معمولی در شب یا در روزهای ابری استفاده کند یک متر خالص انرژی ارسال شده در مقایسه با آن را ثبت می کند

Rate this post

امکان ارسال نظر وجود ندارد!