قیمت خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته چوبی مدرن

خانه پیش ساخته چوبی امروزه به صورت مدرن ساخته می شود همچنین در محل ساخت مونتاژ می شود همه متریال به صورت پیش ساخته نصب می گردد در انتهای کار شما یک ویلا مدرن و زیبا تحویل میگیرید این روند خانه پیش ساخته چوبی به صورت زمانبندی و با هزینه مشخص در کل پروژه انجام میگیرد.

پیش از شروع تولید گروه تسکو سازه چوب را برای خانه شما انتخاب می کنند. اگر پروژه شما شامل آنها باشد ممکن است گاهی به جستجوی درختان نادر زمان نیاز داشته باشید قطر خاص ، ریشه ها ، خم های لازم یا رنگ سازنده به دنبال درختانی است که برای خانه شما ایده آل باشد.

خانه پیش ساخته چوبی_ تسکو سازه

خانه پیش ساخته در کانادا

Modern wooden prefabricated house این یک فناوری موثر و زیبا است خانه به نظر می رسد گرم و قابل اعتماد است بیشتر خانه های کانادا به این روش ساخته می شوند. قطر تنه های مربوط از 40 تا 90 سانتی متر متغیر است خانه ها بسیار گسترده و جامد به نظر می رسند. برای کسانی که می خواهند حداکثر اثر را بدست آورند ما خانه های سنگی را به قطر 0.5 تا 1 متر می سازیم گروه تسکو سازه خانه های بهترین تولید کننده خانه در ایران را می سازد بهترین قیمت و کیفیت را می بخشد

مجموعه ای از خانه های چوبی تسکو سازه شامل موارد زیر است:
پروژه های خانه و طرح ها به صورت سه بعدی
دیوارهای چوبی با دهانه ها و لایه ای از روغن طبیعی محافظ
دیوارهای چوبی داخلی
سوراخ های ارتباطی
پرتوهای هم پوشانی دارند
تیرهای ریج ، تیرهای بام
ستون های داخلی و خارجی
پله هایی با نرده ها و نرده ها

تیم شرکت تسکو سازه در کانادا مفتخر است آنچه را که می خواهد به مشتریان خود ارائه دهد متخصصان شرکت مستقل ، صبوربا استعداد و آماده ایجاد و ساخت برای تحقق گرامی ترین رؤیای هر مشتری هستند.
یکی از مهمترین ویژگی های کار تیم تسکو سازه این است که در سال های اخیر تیم به یک خانواده واقعی تبدیل شده است که به شما امکان می دهد خانه هایی ایجاد کنید که مورد تحسین مشتریان و متخصصان در صنعت مسکن چوبی قرار بگیرد.ز

برای ساختن خانه ای برای قطع دستی دستی با اطمینان و کیفی فقط از بهترین و مرغوب ترین ابزارها استفاده می شود. به همین دلیل است که افراد در تسکو سازه از ابزار و تجهیزات برندهای معروف جهان استفاده می کنند این تضمینی است که خانه چوبی سالها دوام خواهد داشت و ساکنان آن را ناامید نخواهد کرد.


خانه پیش ساخته چوبی تسکو سازه teskosazeh

  1. زمان اجرای مورد نیاز برای ورود به خانه بسته به اندازه و پیچیدگی ساخت و ساز حدود 60 روز از زمان سفارش است دلیل این امر این است که اکثر شرکت هایی که با چنین ساخت و سازها سر و کار دارند با ماژول های پیش ساخته که فقط به نصب نیاز دارند کار می کنند.
  2. هزینه ساخت خانه چوبی با توجه به ظاهر زیبا و رویایی و تصور به این که بسیار پر هزینه و مقرون به صرفه نبودن کاملا اشتباه است نسبت خانه سنتی آنقدر هم متفاوت نیست
  3. چوب برای پردازش آسان است بنابراین می توانید طیف گسترده ای از اتمام داخلی و خارجی را انتخاب کنید. علاوه بر این خانه های چوبی را می توان با مصالح پیش ساخته پوشانید تا به آنها یک طراحی مدرن داده شود و تیرها را می توان با گچ پوشانید
    4- چوب عایق حرارتی خوبی است بنابراین در گرم کردن زمستان در هزینه های خود صرفه جویی می کند مطالعات متعددی نشان داده اند كه مصرف انرژی منزل تقریباً 60٪ كمتر از یك خانه آجری است.
    5- خانه های چوبی به موقع بسیار مقاوم هستند چوب تجدید پذیر است. علاوه بر این یک خانه ورود به سیستم از مقاومت بهتری در برابر زلزله های با شدت بیش از 8 در مقیاس ریشتر برخوردار است زیرا این ماده دارای خاصیت ارتجاعی تری است.
  4. هوا داخل یک خانه چوبی هرگز خیلی خشک و یا خیلی مرطوب نیست زیرا چوب به حفظ رطوبت مطلوب در جو کمک می کند خانه ای که با رطوبت مشکلی ندارد دمای ثابت خواهد داشت.
  5. دیوارهای خانه چوبی سرد و مرطوب نیست در ساخت خانه سنگ تراشی سنتی از آب استفاده می شود و دیوارهای چنین ساختمان ها فقط در حدود 10 ماه خوب خشک می شوند.
    8- خانه های چوبی برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند و یا افرادی که آلرژی دارند توصیه می شود زیرا اجازه نمی دهد گرد و غبار ایجاد شود.
    9- این خانه ها از نظر محیط زیست سازگار هستند و می توانند در مناطقی نصب شوند که اجازه زیست محیطی برای یک خانه کلاسیک داده نشود.
  6. بسته به نیاز خانه های چوبی را می توان در سایت دیگری نصب مجدد کرد

انواع خانه پیش ساخته چوبی


خانه های چوبی مدولار
این ساختمان که از ماژول های مدولار ساخته شده است بنایی مانند سایرین است هیچ گونه سازش در مشخصات و کیفیت ساختمان ایجاد نمی شود به دلیل استاندارد سازی زیاد و اتوماسیون فرایند ساختمان می توانیم با هزینه کمتری ارزش مناسبی را ارائه دهیم.
ساختمانهای ما توسط معماران حرفه ای طراحی شده و در کارخانه خانه های چوبی تسکو سازه ساخته شده است که دارای 10 سال سابقه تولید دارد. ماژول های مدولار توسط جرثقیل بر روی هر نوع پایه بلند می شوند و ساختمان ها طی یک یا 20 روز در سایت مونتاژ می شوند.
رعایت ایمنی در برابر آتش سوزی راندمان انرژی و سایر موارد مورد نیاز برای ساخت خانه های مدرن و ساختمانهای عمومی تضمین شده اس برای اتمام داخلی و خارجی از موادی که توسط مشتری انتخاب می شود استفاده می شود.
معماران عزیز با خیال راحت از تخیل خود استفاده کنید ساخت خانه های بسیار زیبا با استفاده از ماژول های مدولار آسان است. شما از استفاده از عناصر اضافی استقبال می کنید.ما با کیفیت عالی بسیار سریع و با قیمت بسیار مناسب می سازیم با راه حل های استاندارد ساختمان های ساخته می شود .
خانه چوبی گرد بینه
آنچه در نهایت خانه های فریم و چوب را از خانه های دیگر جدا می کند چوب مخصوص چوب های بزرگ است. از آنجا که تنوع زیادی در خانه های چوب و الوار وجود دارد و بسیاری از شرکت ها آنها را متفاوت تولید می کنند خریداران گاهی اوقات بدون نیاز به جستجوی کدام راه بهتر می گردند.
این قابل درک است زیرا بیشتر آنها این خانه ها هستند که افراد زیادی با آنها آشنا نیستند به ویژه تفاوت های زیادی در خانه چوب سیلندر شده وجود دارد با این حال بیشتر گزینه های مربوط به خانه های چوب به دلیل ترجیح شخصی پیدا نکردن بهترین یا صحیح یا غلط بودن جلب توجه می کنند. برخی تصمیمات با انتخاب های دیگر مشخص می شوند.
به عنوان مثال انتخاب یک شرکت خاص معمولاً مشخص می کند که از چه گونه های چوبی استفاده می شود یا روشی خاص که اجزای چوب یا چوب در آنها تولید و مونتاژ می شود. اگر در مناطقی خاص اولویت دارید به هر حال شرکتی را پیدا کنید که آنچه را که می خواهید به شما ارائه دهد.
خانه های چوبی گردبینه سیستم از طریق تهیه چوب به صورت افقی برای تشکیل دیوارها با استفاده از همان چوب برای دیوارهای بیرونی و داخلی ساخته می شوند این دیوارها معمولاً دارای یک تزئینات بیرونی هستند که منازل ورود به سیستم را مشخص می کند

حرف آخر

اگر دقیقاً می دانید چه می خواهید و برای تأمین هزینه های کل عملیات و هزینه های غیر منتظره یک قیمت ثابت دریافت می کنید و آن قیمت قابل مقایسه با خانه های از قبل ساخته شده است که مطابق با خواسته های شماست و کیفیت آنها قابل بررسی است پس می توانید خانه را بسازید اگر نه پس این کار را نکنید عذاب ارزش ریسک کردن را ندارد

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید