ساخت سوله سبک ارزان

سوله سبک ارزان به سازه فلزی بسیار سبک و شیبدار است که برای کارگاه های نیمه صنعتی و انبارها و مکان های سر پوشیده از سوله سبک ارزان استفاده می شود شما برای این که هزینه محاسباتی آن را داشته باشید باید طول و عرض به همراه ارتفاع مفید خود را بدهید تا بر جسب این اطلاعات وزن و دهنه ستون گذاری در آن محاسبه شود و قیمت نهایی بدون پوشش سقف و فونداسیون اعلان گردد.

شرکت تسکو سازه: یکی از پر کاربرد ترین سازه ها فلزی در صنعت، ساخت سوله سبک ارزان می باشد و با توجه به ابعاد و ارتفاع مشخصات فنی آن تغییر میکند و بیشتر از سوله سبک برای دامداری و کارگاههای کوچک و تولیدی با ابعاد بزرگ برای ساخت انباری و فضا های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

سوله پیش ساخته سبک فولادی

سوله سبک فولادی، نه تنها برای گاراژهای، بلکه اگر به دنبال ساخت سازه‌های بزرگ‌تر مانند ساختمان‌های فولادی تجاری یا انبارهای صنعتی هستید، گزینه‌ای عالی هستند. در سوله فلزی، ما از دو نوع فلز در ساخت خود استفاده می کنیم: فولاد لوله ای و فولاد آهن.

هر دو گزینه عالی هستند. همه چیز به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. تیم متخصص ما از پیمانکاران ساختمان فلزی می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید چه چیزی برای پروژه شما مناسب است.

فولاد لوله‌ای استحکام، انعطاف‌پذیری و دوام را ارائه می‌کند، در حالی که سبک وزن و کم نگهداری است و برای کاربردهای کوچک‌تر مانند سوله های ذخیره‌سازی، کارگاه‌ها، گاراژها و وسایل نقلیه عالی است. فولاد آهن همه مزایای یکسانی را ارائه می دهد، اما سنگین تر است و آن را برای سازه های بزرگتر انتخاب بهتری می کند. فولاد آهن متریال عالی برای ساختمان های اداری، مدارس، سالن های ورزشی، انبارها و موارد دیگر است

استعلام قیمت سوله سبک

اگر در مورد هزینه سوله های آهنی تعجب می کنید، به جای درستی آمده اید! دفاتر ما در تهران، واقع شده اند، اما ما به تمام مناطق اطراف خدمات ارائه می دهیم. برای برآورد دقیق پروژه فلزی آهن خود با ما تماس بگیرید تیم متخصص ما اینجاست تا با ارائه تمامی گزینه های موجود به نیازهای شما پاسخ دهد. ما به شما کمک می کنیم ساختمان فلزی خود را برای چندین دهه استفاده سفارشی کنید تا بیشترین ارزش را از خرید خود داشته باشید.

هزینه ساخت سوله سبک همیشه برای طرفداران ساخت سوله سبک مورد توجه قرار دارد بیشتر کسانی که سوله برای فضای خود می خواهند بسازند هزینه ساخت برای آنها بسیار مهم است که این سوله را با چه ارتفاعی در دهنه های بدون ستون بسازند

البته مقاومت سازه بسیار مهم است با توجه به وزن سازه و ارتفاعی که دارد و نیروهایی که به سازه وارد میشود بسیار مهم است که در آینده خطری نداشته باشد و با بارش برف سنگین استحکام لازم را داشته باشد.

 

انواع ساخت سوله صنعتی

سوله های سبک خرپایی

سازه های فضایی

سوله دامداری و گاوداری

ساخت سوله با قوطی

سوله سبک UBM

سوله سبک لوله ای

 

استعلام هزینه ساخت سوله سبک ارزان

قیمت سوله با دهانه 12 متر ۰       21     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 15 متر ۰       21     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 17 متر ۰       23     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 20 متر ۰       23     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 25 متر ۰       23     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 26 متر ۰       23     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 30 متر ۰       25     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 32 متر ۰       25     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 35 متر ۱       21     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 40 متر ۱       22     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 50 متر 2       23     12500        تماس با ما

قیمت سوله با دهانه 60 متر 2       24     12500        تماس با ما

سوله سبک پیش ساخته ال اس اف

سوله پیش ساخته ویژگی‌های زیادی دارد از جمله نصب سریع و آسان در محل پروژه ، در بسیاری از پروژه‌ها از این نوع سازه برای اسکلت استفاده می‌شود البته سوله سبک تنها برای سوله نیمه صنعتی تا دهانه 12 متر بدون ستون کاربرد دارد

کاربردی اصلی سازه سبک پیش ساخته در جاهایی است که نیاز به دهانه بدون ستون و سبک اجرا شود. برای مثال در کارخانه‌ها با ارتفاع بلند که اضافه طبقه و یا واحد اداری میخواهند بنا کنند ، انبارها، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی از جمله جاهایی هستند که برای سازه سبک ال اس اف آن‌ها می‌شود استفاده کرد.

کاربرد های سوله سبک پیش ساخته

سوله نیمه صنعتی ورزشی ، انباری ، تولیدی

ساخت اضافه بنا داخل ساختمان با ارتفاع بلند

ساختمان اداری داخل کارخانه

اجرای سوله سبک بر روی ساختمان موجود

همانطور که در ابتدا اشاره شد از این نوع سازه بیشتر در جاهایی استفاده می شود که نیاز به دهانه بزرگ باشد. سقف شیب‌دار و مشخصات دهانه باعث شده است تا نتوان این نوع سازه را با پروفیل های موجود در بازار کار کرد و لازم است که تیرها و ستون‌ها را مطابق با نیازهای پروژه طراحی و ساخت که به این کار در اصطلاح تیر ورق می‌گویند.

گروه تسکو سازه مجری سازه فلزی سبک

شرکت تسکو سازه به عنوان مجری طراحی و ساخت سازه پیش ساخته سبک ال اس اف به صورت تخصص به ساخت سوله سبک و ساختمان سبک و پیش ساخته می باشد. بیشتر مشتریان سازه سبک از مزایا و ویژگی این سازه اطلاع نداشته به همین خاطر برای مشاوره و آشنایی بیشتر با این سازه با گروه تسکو سازه تماس بگیرید تا اطلاعات کافی بیشتری را به شما ارایه کنند.

ویژگی سازه های فلزی پيش ساخته سبک 

۱- سرعت اجرای بالا و نصب سازه – تولید یکپارچه در کارخانه

۲- ارایه دفترچه محاسبات و مورد تایید نظام مهندسی و وزارت مسکن و شهر سازی

۳- ده درصد كاهش در هزينه تمام شده ساختمان

۴- كاهش وزن ساختمان – اسکلت سازه وزن حدود 45 کیلوگرم در هر متر مربع

۵- كاهش زمان برگشت سرمايه حدود 3 الی 4 ماه در روش سازه های پيش ساخته سبک

۶- كاهش اتلاف مصالح ساختمان و استفاده بهتر از منابع ملی

۷- صرفه جويی در مصرف انرژی با عايق کردن ديوارها

۸- افزايش عمر ساختمان و افزايش استحكام آن

۹- مقاومت بیشترساختمان در برابر نیروی زلزله

۱۰- كاهش ميزان آلودگی های صوتی محيط – محیط آرام و آرامش بخش

حرف آخر :

سوله سبک پیش ساخته را به عنوان سازه نیمه صنعتی بیشتر ساختمان‌ها با کاربری اداری و نیمه سوله  متنوع می‌توان استفاده کرد. قیمت سوله فوق سبک پیش ساخته در مقایسه با سایر سازه های مشابه خود ارزان‌تر می باشد.

Rate this post

امکان ارسال نظر وجود ندارد!