طراحی ویلای چوبی

کاربران برتر نرم افزار چوب فریم AGACAD را به عنوان قدرتمندترین و انعطاف پذیرترین نرم افزار در بازار برای طراحی دیوارها ، کف ها و سقف های با چوب مورد استفاده قرار می دهند. این شامل راه حل های مخصوص فریم سازی برای ساختمان هایی است که با پانل های عایق بندی شده ساختاری چوب چند لایه (CLT) یا چوب سنگین (که به آن از چوب های عظیم و پرتوهای فراخوان نیز می گویند) طراحی شده است.

اتوماسیون پیشرفته و بهترین راهکارهای داخلی به متخصصان کمک می کند تا انتخاب های بهینه را انجام دهند سریعتر حرکت کنند و از خطا در هر مرحله جلوگیری کنند از طراحی و مستندات گرفته تا ساخت و ساخت با استفاده از نرم افزار قاب بندی چوب مبتنی بر Revit  به راحتی می توانید عناصر یا پارامترهای صحیح را اضافه کنید  اصلاح یا علامت گذاری کنید جزئیات سخت افزاری و اتصال دهنده ها را توزیع کنید مدیریت دهانه ها و اتصالات را پیدا کنید و درگیری پیدا کنید. در صورت ایجاد تغییرات قاب ها به صورت پویا بروزرسانی و سازگار می شوند و اطمینان حاصل می کنند که نقشه های فروشگاه و لیست های برش همیشه دقیق هستند.

معماران با استفاده از الوار چوب از الحاقات Revit می توانند به سرعت یک مدل سه بعدی خشن را تنظیم کنند و اجازه دهند تصمیمات کلیدی در مراحل اولیه طراحی پروژه اتخاذ شود. با استفاده از نرم افزار BIM ، تمام کاری که شما باید انجام دهید تنظیم تنظیمات است و ابزار ساخت مدل برای شما می باشد. درمورد دستی هر صفحه ، گل میخ ، تیرچه ، شیروانی ، قایق و خرپا را فراموش کنید. مهندسین سازه  از آنجا که این یک مدل BIM است ، نقشه های فروشگاه به صورت خودکار تولید می شوند و اگر مثلاً باز کردن قاب نیاز به اصلاح داشته باشد ، بلیط فروشی ها آن تغییرات را منعکس می کند.

نرم افزار طراحی ویلای چوبی

این که آیا شما در حال طراحی ساختمان های تجاری مسکونی تک طبقه ای یا چند طبقه هستید نرم افزار طراحی Wood Framing در Revit مدل سازی دقیق و کارآمد را ارائه می دهد. ویژگی Multi Framing برای کپی و به روزرسانی عناصر فریم و مستندات مربوط به دیوارها ، کفها و سقفهای یکسان  به طور چشمگیری زمان مورد نیاز برای مدل سازی پروژه های در مقیاس بزرگ را کاهش می دهد. خطوط تحلیلی فریم های پانل های جداگانه به هم متصل شده و در یک صفحه قرار گرفته اند بنابراین می توان آنها را به نرم افزار تجزیه و تحلیل ساختاری صادر کرد و برای ایجاد یک مدل تحلیلی کامل پردازش کرد.

دیوارهای ویلای چوبی را طراحی کنید

 Wood Framing Wall با به روزرسانی کامل پروژه در Revit  قاب های چوبی تک لایه یا چند لایه را سریع و آسان می کند. علاوه بر این نمایی با ابعاد خودکار برای پانل های دیواری یا بخش ها و همچنین صورتحساب دقیق مواد و نقشه های فروشگاه ایجاد می کند بنابراین تولید با کیفیت و مونتاژ دقیق در سایت تضمین می شود.

طراحی کفپوش ویلای چوبی 

کف فریم چوب با به روزرسانی کامل پروژه در Revit  قاب های چوبی را سریع و آسان می کند به علاوه این نمایشگرها با ابعاد اتوماتیک برای پانل های کف یا قسمتها و همچنین صورتحساب دقیق مواد و نقشه های فروشگاه ایجاد می کند. بنابراین تولید با کیفیت و مونتاژ دقیق در سایت تضمین می شود

پانل های سقفی قاب چوبی پیش ساخته ، خرپاهای سقف چوبی و سیستم های رفر را طراحی کنید

Wood Framing Roof به شما امکان می دهد تا کاربران Revit بلافاصله پانل های پیش ساخته  خرپا و سیستم های روفر را با اشکال مختلف ایجاد کنند  تجزیه و تحلیل ساختاری انجام دهند و نقشه های فروشگاه های سفارشی تولید کنند. این یک تقویت کننده قوی برای گردش کار BIM است. توابع متنوع هستند ، پارامترهای آسان برای کنترل ، و تغییرات در زمان واقعی اتفاق می افتد. هیچ پیش نویس دیگری وجود ندارد فقط بدانید که می خواهید مدلی با کیفیت بالا بدست آورید ، تصمیم بگیرید و تصمیم بگیرید

طراحی دیواره های قاب چوبی کف پانل های سقفی از جنس چوب پیش ساخته ، خرپاهای سقف چوبی و سیستم های رفرWood Framing Suite به کاربران Revit اجازه می دهد تا دیوارها ، کفها و سقفهای چند لایه از چوب چند لایه را طراحی کنند. این شامل پانل های پیش ساخته ، روفرها و خرپاها است. علاوه بر این  نمایی با ابعاد خودکار برای پانل های دیواری یا بخش ها و همچنین صورتحساب دقیق مواد و نقشه های فروشگاه ایجاد می کند. بنابراین تولید با کیفیت و مونتاژ دقیق در سایت تضمین می شود.

دیوارها ، کفها و سقفهای چوبی

Wood Framing CLT به شما امکان می دهد تا کاربران Revit فوراً کف چوبی با روکش چند لایه  صفحات سقفی و پانل های دیواری از هر شکل و پیچیدگی ایجاد کنند توابع متنوع هستند پارامترهای آسان برای کنترل و تغییرات در زمان واقعی اتفاق می افتد. هیچ پیش نویس دیگری وجود ندارد فقط بدانید که می خواهید مدلی با کیفیت بالا بدست آورید  تصمیم بگیرید و تصمیم بگیرید. به علاوه نرم افزار نمایشگرهایی با ابعاد خودکار برای پانل ها یا بخش ها و همچنین صورتحساب دقیق مواد و نقشه های فروشگاه ایجاد می کند. بنابراین تولید با کیفیت و مونتاژ دقیق در سایت تضمین می شود.

دیوارها ، کف و سقف های چوبی را با پانل های SIP 

قاب فریم چوب با قاب های عایق سازه ای ساخته شده است اجزای ساختمان پیش ساخته برای استفاده به عنوان دیوار ، کف و سقف سریع و آسان با بروزرسانی های کامل در زمان واقعی در Revit به علاوه نرم افزار نمایشگرهایی با ابعاد خودکار برای پانل ها یا بخش ها و همچنین صورتحساب دقیق مواد و نقشه های فروشگاه ایجاد می کند. بنابراین تولید با کیفیت و مونتاژ دقیق در سایت تضمین می شود.

Wood Framing OAK به شما امکان می دهد تا کاربران فوراً دیوارها ، کفها و سقفهای سنگین را قاب بندی کنند ساختارهای پرتو و پست ایجاد ساختار ساختاری و ایجاد نقشه های سفارشی را ایجاد کنند توابع متنوع هستند پارامترهای آسان برای کنترل و تغییرات در زمان واقعی اتفاق می افتد هیچ پیش نویس دیگری وجود ندارد فقط بدانید که می خواهید مدلی با کیفیت بالا بدست آورید ، تصمیم بگیرید و تصمیم بگیرید.

Rate this post

امکان ارسال نظر وجود ندارد!