عمر سازه ال اس اف در کشور ما بیشتر از سازه سنتی است و با توجه به این که کلیه اجزای ساختمان به صورت استاندارد در کارخانه پیش ساخته تولید می شود و سپس در محل پروژه مونتاژ و نصب می شود این نکته مهم است که در کارخانه تولید می شود و دستی ساخته نمی شود خطا انسانی در آن دخالتی ندارد عمر سازه ال اس اف را بیشتر می کند چون همان طور که طراحی می شود تولید می شود.

به این شکل می توان به نحوه ساخت قطعات پیش ساخته و مونتاژ در محل پی برد. این سیستم دوره کوتاه ساخت و ساز، کاهش سر و صدا، گرد و غبار و ضایعات، تاثیر کم توسط شرایط آب و هوایی، جداسازی و بازیافت آسان، با الزامات مربوط به صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست ساختمان های سبز سازگار است.

عمر سازه ال اس اف lsf چند سال است

عمر مفید ویلا با سازه ال اس اف

سازه ال اس اف LSF روشی نوین برای ساخت سریع و ایمن می باشد که عمر مفید سازه ال اس اف 50سال می باشد و نسبت به سازه سنتی بالاتری دارد و در ویلا سازی و اضافه بنا مورد استفاده قرار می گیرد. ما در شرکت تسکو سازه، LSF را با استفاده از فناوری Framecad (نیوزیلند) طراحی و تولید می کنیم. یعنی کاملا مکانیزه و بدون خطا انجام می شود.

از ویژگی های منحصر به فرد سازه سبک LSF، اجرای سریع، وزن کمتر سازه، مقاومت در برابر زلزله و بلایای طبیعی می توان اشاره کرد. قیمت سازه سبک LSF نسبت به سایر روش ها کمتر نیست اما با توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی سرمایه گذاری محسوب می شود.

عمر مفید ساختمان ال اس اف چقدر است ؟

شاید براتون جالب باشه طول عمر سازه ال اس اف چرا بیشتر از سازه های دیگر است حالا براتون توضیح میدم این گفته بر چه اساسی است. ورق گالوانیزه با استفاده از دستگاه رول فرمینگ مخصوص به شکل پروفیل های مخصوص در می آید و اجزای اصلی سازه ساخته می شود و این اجزا بر روی هم در محل ساخت سازه نصب می شوند و در نهایت اسکلت اولیه ایجاد می شود. در ساختار LSF استفاده از مصالح سنتی به حداقل رسیده است. برای تکمیل و عایق کاری سازه LSF می توان از پشم شیشه برای دیوارها و ساندویچ پانل برای پوشش سقف استفاده کرد. روش موجود مانند سمنت برد یا کناف نیز برای نمای داخلی و خارجی استفاده می شود.

سیستم قاب فولادی سبک که همان ال اس اف می باشد دلایل زیادی دارد که طول عمر بالاتری نسبت به بقیه دارد مهم ترین آن کاهش وزن و یکپارچه بودن سازه میباشد البته باید به صورت اصولی و استاندارد از این سازه سبک استفاده شود این روند در طولانی مدت مشخص می گردد. 

این سیستم برای ساختمان های 1الی3 طبقه مناسب است و از ناودانی های سبک متراکم فولادی و پوشش مرکب تشکیل شده و توسط نرم افزارهای حرفه ای CAD و CAM و تجهیزات هوشمند پشتیبانی می شود، از کیفیت فیزیکی برتری برخوردار است.

  • صرفه جویی در زمان ساخت و ساز 50٪ – نصف زمان ساخت ویلا سنتی
  • بهبود عملکرد ایمنی 100٪ – ضد زلزله، مقاوم در برابر باد
  • صرفه جویی در انرژی 60٪ – عایق حرارتی و صوتی در تمام دیواره به کار برده می شود.
  • استفاده مجدد 60٪ – 60٪ اسکلت سازه را می توان استفاده مجدد کرد.
  • سازگار با محیط زیست 100٪ – بدون ضایعات زباله و آلودگی در طول ساخت و ساز

کاربرد سازه در ساختمان سازی

  • ساختمان های مسکونی
  • خانه پیش ساخته
  • ساختمان های کم ارتفاع
  • ساختمان سازه های فولادی سبک
How many years old is the structure of LSF?

مشخصات استفاده از ال اس اف lsf

  1. عایق حرارتی

عایق حرارتی دیواره بیرونی با استانداردهای روز استفاده شده و جهت صرفه جویی در انرژی برای ساختمان ها مطابقت دارد. از پدیده پل های سرمایی و حرارتی خودداری می کند و ساختمان ها را از آسیب هایی مانند رطوبت، کپک زدگی و خوردگی دور نگه می دارد.

  1. مقاومت در برابر زلزله و باد

مقاومت در برابر شوک 8 در مقیاس ریشتر دارد. فولاد و ستون متراکم به روش انعطاف پذیر با پیچ و مهره به هم متصل می شوند که می توانند انرژی زلزله را جذب کنند. اتصالاتی بین فونداسیون و دیوار وجود دارد که در برابر کشیدگی و برش مقاوم هستند. وزن کل خانه سبک است که تنها 1/6 خانه های بتنی سنتی است. بنابراین عملکرد ضد لرزه ای بهتری دارد.

می تواند طوفان 12 سطحی را تحمل کند یراق آلات ویژه ای در بین سقف، کف، دیوار و زیرزمین وجود دارد. اتصال قوی می تواند به مقاومت در برابر طوفان 12 سطحی کمک کند.

  1. سقف باربر ، سقف شیبدار و صاف

سقف می تواند برف با ضخامت 1500 میلی متر را تحمل کند.

ساختار سقف را می توان با توجه به شرایط آب و هوایی طراحی کرد.

مقاومت در برابر آتش ساختمان های مرتفع مطابق با استاندارد طراحی 3 ساعت

پوشش دیوار و کف از فناوری خاصی استفاده می شود که می تواند محدودیت نسوز 3 ساعت را برآورده کند.

  1. عایق صدا

فناوری بهبود یافته در عایق صدا و جذب ضربه مطابق با استانداردهای ساختمان دولتی برای عایق صدا است. برای ایجاد محیطی آرام و راحت برای زندگی، روش‌های خاصی به‌ویژه در فرکانس صوتی 250 تا 1000 هرتز که بیشترین حساسیت را به گوش دارد، انجام می‌شود.

  1. ضد رطوبت و تهویه

بین خرپا دیوار و سقف یک شکاف وجود دارد، بنابراین هوا می تواند در داخل جریان یابد. یک لایه تهویه یک طرفه در دیوار کامپوزیت وجود دارد که قادر است دیوار را “تنفس” کند. این بدان معنی است که رطوبت را می توان در داخل درب کاهش داد.

  1. مقاومت سازه

50 سال ضمانت ایمنی سازه و فناوری پوشش ویژه مواد ساختاری را قادر می سازد تا عملکرد خود ترمیم شونده را برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی داشته باشند. مواد پاکت با استفاده از مصالح ساختمانی سبک وزن جدید برای دستیابی به مقاوم در برابر آتش، ضد خوردگی.

  1. انرژی کارآمد و حفاظت از محیط زیست

سوالات متداول در مورد سازه ال اس اف

1_ نصب سازه ال اس اف چقدر زمان میبرد در مورد نصب چطور؟

برای نصب خانه 200 متر مربع تنها به 10 روز جهت نصب اسکلت سازه زمان میبره

2_ طول عمر خانه که با سازه ال اس اف ساخته میشود چقدر است؟

حدود 30 سال

3_ با سازه ال اس اف چند طبقه می تونیم بسازیم ؟

تا 4 طبقه مجوز ساخت را دارید اما با سازه ال اس اف 3 طبقه می سازند

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید